او در یک قرار ملاقات در استودیوی پایینتر خود در برادوی گفت: «آنچه من به دنبال خودم هستم، توانایی انجام آنچه میخواهم است. “ایده بازی بسیار مهم است.” دماغههای دلقک پلاستیکی و کلاههای ابریشمی بلند که با همکاری پیرس آتکینسون ساخته شدهاند. حتی یک کت و شلوار پیروت در گروه اول وجود دارد، با گلهای ابریشمی به جای پومپونهای مشخص، اگرچه این یک نوآوری نیست بلکه یک تماس است. نمایش باند پیش از همه گیری با نگاهی متفاوت به ظاهر به پایان رسید.
تصاویر آغازین در این نمایش اسلاید احتمالاً باعث چندتا گرفتن می شوند. کریستوفر جان راجرز، طراح که راه راههای رنگینکمان نشانهای تعیینکننده برای او هستند، نیم دوجین ظاهر بدون رنگ را برای قبل از پاییز گرد هم میآورد – مانند صفر ROYGBIV. عنوانی که او به این مجموعه داد، “این جشن من است و اگر بخواهم گریه می کنم”، اشاره ای به کارگردانی جدید او دارد. به نظر می رسد که راجرز توجه دنیای مد را به خود جلب کرده است تا انتظارات را برآورده کند.
بازیگوشی هدفی دارد. این بافتنی ها را می توان به روش های مختلف پوشید. و آزمایش با حساسیت پوشیدن آسان متعادل می شود. کت و شلوارهای جدید راجرز بزرگ و بدون ساختار هستند. برششده از پلیاستر بازیافتی در سایههای جذاب انگور و خرچنگ، آنها نمای تازه و مدرن خیاطی رسمیتر در باند فرودگاه ژوئن او هستند.
در پایان، این چهره ولتا نبود که آن اولین نگاه ها آن را به تصویر می کشید. به همان اندازه رنگارنگ دیگر ترکیبهای CJR، به همان اندازه برونگرا است، اما تعهدی وجود دارد که محدودیتهای امضای شناخته شده او را پیش ببرد. در استودیو، راجرز به بریدگی سوراخ در یک قسمت بافتنی جعبهای با نوارهای رنگین کمانی اشاره کرد – او توضیح داد: «کار زیادی میطلبد تا آن را صاف کنید. همچنین پیچیده: ژاکتهایی که دو یقه را به صورت هیبرید در میآوردند، و یک لباس ژاکت با آستینهای بلند و شکاف بازو.
راجرز نمیخواهد در هیچ دستهبندی قرار بگیرد، اما لباس شب، به ناچار، کارت ویزیت اوست. با افزایش فصل جوایز، احتمالاً تماسهای دریافتی برای لباس گل لاله با چاپ گلدار و ستون مشکی گلدوزی شده با آستینهای پوف وجود خواهد داشت، که هر دو با ذوقی به شکلهای کوتور اواسط قرن تکان میدهند.