مجموعه سنت جان قبل از پاییز 2023


بگذارید دوباره شما را با سنت جان آشنا کنم. مطمئناً 60 سال از عمر آن می گذرد، اما پیش از پاییز 2023 تغییری را برای برند آمریکایی نشان می دهد. از سال 2019، این برچسب تحت مدیریت خلاقانه زوئی ترنر در مرحله آزمایشی قرار گرفته است، که شلوارهای تویید پنج جیبی، نیم تنه و لباس های گربه ای را از این شرکت ارائه می دهد که همیشه مترادف با حساسیت بوده است. ترنر اوایل امسال ترک کرد و پیش پاییز اولین مجموعه از معاون اجرایی طراحی انریکو کیارپارین و کارلا ولش، مشاور خلاق برند است.

انتصاب ولش پیشرفتی هیجان‌انگیز است زیرا این مجموعه به سمت کت و شلوارهای کاربردی و لباس‌های شب پیچیده‌ای برمی‌گردد که به قول کیارپرین، «زنی با سن خاصی» آن را محبوب کرده است. ولش که به خاطر کارش با ستارگانی از جمله جاستین بیبر و تریسی الیس راس شناخته می شود، استاد سبک مدرن و التقاطی است. او نقش خود را اینگونه توصیف می کند:[Chiarparin] رانندگی ماشین و من کمک می‌کنم،» و می‌افزاید که تبلیغات بسیار جذاب این لیبل که کلی گری را به نمایش می‌گذارد، برخی از اولین تصاویر ارزشمند مد او بودند. “زن سنت جان در واقع بسیار بی احترام و شاد است.”

این دو از اهداف خود برای برند خجالتی نیستند. آنها نمی خواهند با طراحان باند جهان رقابت کنند. “این مجموعه ای است که باید به این زن با سن خاص و با سلیقه خاص داد – بسیار خاص. او یک قربانی مد نیست.» کیارپرین می گوید. او زنی است که می داند جی دبلیو اندرسون یا فیبی چیست [Philo] انجام می دهد، اما او روندها را دنبال نمی کند. ما سعی نمی کنیم او را شوکه کنیم.»

در حالی که نمادین ترین قطعات سنت جان لباس های توید و بافتنی هستند، این چیزی نیست که از این مجموعه متمایز شود. بلکه خیاطی است. یک شبح کلیدی، شلوار کارلا است (که به نام ولش نامگذاری شده است)، که به خصوص در یک ساتن صورتی یخی مجلل و کت و شلوار کت و شلواری هماهنگ، جذاب است. ریف های روی تاکسیدو نیز قانع کننده هستند. یک ژاکت جعبه‌ای برش‌دار همراه با دامن ماکسی با چاک بلند، مدرن به نظر می‌رسد و ترکیبی از دو دهه‌ای است که الهام‌بخش کیارپارین و ولش بوده است – دهه‌های 1960 و 1990. با این حال، ستاره بدون شک دامن جیر شتری تا زانو با سخت‌افزار طلایی در قسمت کمر است (تمام دکمه‌های این مجموعه از آرشیو بیرون کشیده شده‌اند) که با یک ژاکت بزرگ هماهنگ پوشیده شده است. این ثروتمند است.

این لباس ها برای زندگی روی صفحه نمایش یا دو بعدی نیستند. آنها به گونه ای ساخته شده اند که در کمد لباس قرار گیرند. ولش می‌گوید: «من می‌دانم چه چیزی در بازار کم است. ما می خواهیم لباس بفروشیم. دیدیم که فضا برای سنت جان در تجارت نیز کجاست.»

به نظر می رسد که Chiarparin در درجه اول به جای تلاش برای تعقیب جمعیت جوان تر، بر اصلاح پیشنهادات برای مشتریان قدیمی تر متمرکز شده است. در همین حال، ولش نسبت به جذابیت بین نسلی خوشبین است. فکر می‌کنم شما می‌توانید یک پیرمرد 80 ساله را در آن کت و شلوار صورتی داشته باشید، اما یک دختر 25 ساله، یکی از مشتریان من، را نیز در آن داشته باشید.



منبع