کوکی آبه و تیمش از قرار گرفتن در لیست نامزدهای جایزه LVMH امسال خوشحال بودند، اما به راحتی میتوان نشانهای از ناامیدی را تشخیص داد که آنها به فهرست نهایی راه یافتند. “[The judges] آنها تحت تاثیر سیلوئت های ما قرار گرفتند و از گلدوزی های هندی خوششان آمد، اما مدام از ما می پرسیدند “شما کی هستید؟” ما تلاش کردیم تا هویت خود را برای آنها توضیح دهیم. این مجموعه درباره این است که ما چیزهایی را که از طریق آن تجربه آموختهایم نشان دهیم.»
و بنابراین، به بعد. این بار تیم بازارهای کثیف را به عنوان نقطه شروع در نظر گرفت. مناسب بود؛ هر فصل خوکی از کیسهای از ارجاعات استفاده میکند که به طور آزاد در اطراف گلدوزی و خیاطی می چرخند و همه آنها را در یک تلاش مشترک با هم تکان میدهند. شلوارهای لحاف دار و پیراهن های یقه کوبایی، کت و شلوارهای رنگ و رو رفته پوشیده شده با تکه های ورزشی، و خیاطی تیره با پنجره های نیمه شفاف گلدوزی شده را ببینید. همه چیز به طور مبهم نوستالژیک است، اما به نوعی به شدت معاصر است. چیزی که شما می توانید تصور کنید که در یک بازار کثیف فروشی کشف کنید و به شما سر و صدایی بدهد: «هی، این خاص است».
کار خوکی نیز تا حدودی شبیه به دفتر خاطرات تیمی است و روشی که آنها الهام می گیرند می تواند به طور خلع سلاح مستقیمی باشد. فصل گذشته آنها نقشههای سفر گروهی به اروپا را با آسترهای ژاکت گذاشتند و این بار چشمان خود را به تجربه اخیر خود در پاریس معطوف کردند. ما می خندیدیم زیرا اکثر افراد LVMH Carhartt قدیمی پوشیده بودند [when we met them]،” آنها گفتند. بنابراین ما نیز از آن الهام گرفتیم.» ژاکتهای یقهدار و تکههای چرمی بژ خالی روی هودیها نشانهای از برند لباس کار آمریکایی بود. این نمونه جالبی از گستاخی و تدبیر ذاتی خوکی بود. تیم می داند که چگونه لیمو را به لیموناد تبدیل کند.
درست است که خروجی این برند ممکن است گاهی اوقات کمی بی بند و بار و غیرقابل تحمل به نظر برسد، و آنها هنوز هم در حال تشخیص هویت خود هستند. پس کمی کمک: کاری که تیم خوکی انجام می دهد در واقع در مورد گلدوزی یا خیاطی نیست (اگرچه در هر دوی آنها موفق هستند)، بلکه در مورد جذب جذابیت آنالوگ گروهی از دوستان با استعداد است که صادقانه و کاملاً خود را در لباس هایشان قرار می دهند. ساختن جایزه بگیرید یا نه، Khoki یکی از جالبترین برندهای لباس مردانه در حال حاضر است.