یک قرار نمایشگاه با کیچیرو آسکاوا همیشه سرگرم کننده است. طراح 37 ساله استاین، که قد بلندی دارد، با انبوهی از موهای مجعد و عینک های رنگی، ریل های لباسش را با سرعت کم شانه می کند و با هیجان یک کت چرمی یا کت ترمه را بیرون می کشد و فکر قابل توجهی را که به ذهنش خطور می کند توضیح می دهد. ساخت هر قطعه
آسکاوا مانند یک دانشمند دیوانه در آزمایشگاه به کار خود نزدیک میشود، پارچهها، بافتها و شبحها را آزمایش میکند، وزن پارچهای را در اینجا تغییر میدهد یا جیبی را در آنجا قرار میدهد تا زمانی که اورکا به آن دست پیدا کند. «ممکن است لباسی را در فیلمی ببینم که فکر میکردم جالب است، و تصویر بعدی آن شبح در ذهنم باقی میماند. اما من نمیتوانم آن شبح را خلق کنم مگر اینکه پارچهای را که تصور میکنم خلق کنم.» آزمایشهای طراح تلاشی برای یافتن چگونگی تبدیل تصاویر عالی در چشم او به واقعیت است.
در این فصل، لحظات اورکا با یک سری شلوار جین با درزهای پیچ خورده یا دارتهای کشیده، یک شلوار شیک، یک ژاکت پشمی دو رو برگشتپذیر، و یک هودی بسیار سبک و کمی اسفنجی شکل که او توضیح داد که ساخته شده بود، رخ داد. از نایلون موجدار که بین دو لایه ژرسه پنبهای «مانند مقوا» قرار گرفته بود، با دولایه دوخته شده در طرفین و پشت به شکل پیلهای. جالب است روی چوب لباسی، مطمئناً، اما وقتی آن را امتحان کردید، نابغه! او توضیح داد: «این بار چیزهایی درست کردم که پوشیدن آنها راحت تر است، اما با روحیه ای ظریف. “این در مورد زیبایی طبیعی بودن و احساس خوب نسبت به آن است.”
Asakawa با تجربه به عنوان یک خریدار مد، به طور مداوم چشم تیزبین خود را برای محصول با وسواس تقریباً آسیب شناسانه در ساخت ترکیب می کند، و این مجموعه دیگری بود که به طرز ماهرانه ای شیک و تجاری را به نمایش گذاشت. جای تعجب نیست که تجارت در حال رونق است – اگرچه این برند تنها در سال 2016 تاسیس شد، اما اکنون این برند مستقر در توکیو دارای 32 سهامدار جهانی از اسکاندیناوی تا ایالات متحده است.
با این حال، تمرکز لیزری استین بر تولید محصول چشمگیر میتواند به این معنا باشد که احساس بزرگتر هویت برند آن گاهی اوقات به نظر میرسد که پخته نشده است. آساکاوا می داند که چگونه لباس های قدرتمند بسازد. حالا او باید ساختن دنیای اطرافش را تمام کند.