برش های مردانه و بزرگ – مانند کت و شلوار دو سینه خاکستری، تی شرت جادار مشکی، جین های کوتاه و کت های بزرگ – با لمس های زنانه مانند پاپوش های سفید یا ران های بلند در چرم کشدار منحنی متعادل می شدند. او به عنوان نقطه مقابل، زنانگی را با الهام از لباس زیر زنانه مانند کرست مخملی قرمز رنگارنگ، یک لباس نیم تنه کتانی کشدار فوشیا که به نظر می رسد می تواند در هر فصلی کار کند، یا لباس هایی مانند ساتن ابریشم مشکی با درج های برودری آنگلاز و یک لباس زیر زنانه تقویت کرد. باز کردن پشت
نقوش دیگر شامل گلدوزیهایی روی زیپ یقهی مخملی و چاپی شبیه فرش با رنگهای صورتی و آبی در شکل ژاکت مورد علاقه، همراه با «شلوار چرمی» بود. طراح به جای اینکه هر بار انقلاب کند، ترجیح می دهد خویشتن داری کند، به میراث خود پایبند باشد و واژگان خود را در زمینه های مختلف بیاورد.
مارانت گفت: لذت خرید یک لباس جدید باید منطقی باشد. قرار است این چیزها برای مدت طولانی در کمد بمانند، بنابراین باید درست انجام شوند.»