شکلها، بافتها و رنگهایی که هویت برند را مشخص میکنند، مبتنی بر استفاده مجدد از پارچهها و لباسهای فصول گذشته است، با تعهدی مداوم به ایجاد سبکهای مد ماندگار که از روندهای زودگذر اجتناب میکند.
نارانجو در سنترال سنت مارتینز تحصیل کرد و با جان گالیانو در Maison Margiela و Olivier Rousteing در Balmain قبل از تاسیس برند خود کار کرد. ریشههای اندلسی او در هسته خلاقیتهایش قرار دارند، و اگر نشانهای از مد نارانجو وجود داشته باشد، آن الهام دائمی است که او در خانوادهاش پیدا میکند. در واقع، با هدف برجسته کردن سنت و صنعت محلی، طراح مجموعه های خود را در جنوب اسپانیا تولید می کند، جایی که با صنعتگران متخصص کار می کند.
در این فصل، نارانجو به طرح های خود حسی حسی بخشید. من میخواستم شهوانی بودن زنان را همانطور که در سنت ژاپنی انجام میشود کشف کنم. این یک دید احساسی تر از نشان دادن پوست به شیوه ای زیبا و تناقض لباس پوشیدن برای برهنگی با نشان دادن برخی از قسمت های بدن یک زن است که در ابتدا ممکن است سکسی تلقی نشود. بنابراین، یقههای V و المانهای شفاف با حجمهایی که نارانجو به آنها شناخته میشود، این بار به روشی روانتر ترکیب شدند. او توضیح داد: «حجمهای من هنوز آنجا هستند، اما اکنون میخواستم آزمایش کنم و آنها را به چیزی روانتر تبدیل کنم.
ارنستو نارانجو، طراح متولد سویل، اغلب از طریق مجموعه های خود به هنرمندان زن قرن بیستم ادای احترام می کند. برای پیشنهاد بهار 2023، لیندا بنگلیس و جودی شیکاگو از ایدهها و رنگهایی که با دقت توسعه داده شده بودند الهام گرفتند که به طرحهای او شکل میداد. “آنها هنرمندانی هستند که تحت الشعاع همسالان مرد قرار گرفته اند، بنابراین من می خواستم از آنها تجلیل کنم. من به همان اندازه که از کار هنری آنها الهام میگیرم، از شخصیت آنها نیز الهام میگیرم.»