رنگها، چاپها، شبحها و پیشنهادات زیر اشیاء این فصل، پیشبینیهای سایهای از تحقیقات او در کتابخانه لندن در میدان سنت جیمز هستند. من هر سه شنبه آنجا هستم. منظورم این است که شما می توانید کتاب هایی را بخوانید که ویرجینیا وولف قبلاً قرض می گرفت!» مطالعات اخیر اردم او را در کاغذ دیواری ها و اثاثیه خانه های ویکتوریایی و مدهای کرینولینی که زنانی که در آن زندگی می کردند استفاده می کردند غوطه ور کرده است. من به این زمان نگاه میکردم، در حدود دهه 1860، زمانی که انقلاب صنعتی در حال وقوع بود. وقتی رنگهای جدید وجود داشت، این سبز آرسنیک امکانپذیر شد و عکاسی سیانوتیپ شد.»
هر فصل، روایتهای او بیشتر شبیه صفحات یک فیلمنامه در حال تکامل است. آیا شخصیتهای مشخصی از این طرحهای پیش از سقوط شروع به ظهور کردهاند؟ معمولاً تا زمانی که Erdem میشود نمایشهای باند خود را اجرا کند، وجود دارد. خواهیم دید که بازی بعدی او در فوریه در هفته مد لندن چه زمانی روی صحنه می رود.
منبع
یک دامن توپی سبز تیره، یک لباس پشت واتو، لباسهای دمپایی انگلیزه و لوازم سه بعدی شقایق از ساعات مطالعه او بیرون آمد، در حالی که لباسهای باریک، چیندار و گلدار بیشتر به تصویر کتابهای کودکانه کیت توجه میکردند. گرین وی.
یکی از این روزها، اردم مورالی اوغلو واقعاً باید لباس یک فیلم تاریخی بسازد. این فصل نوعی تریلر پیش از پاییز برای فصل آینده است. پستی بین نمایش نفیس، محجبه و الهام گرفته از حفاظت از موزه برای بهار، و ایده هایی که او برای باند پاییزی آینده خود تمرین می کند. “این در مورد زنده کردن این دنیای ویکتوریایی است.”
اینطور نیست که مجموعههای Erdem همیشه لباسهای جلویی داشته باشند. آنها برای چرخش اجتماعی رویدادهای مدرن ساخته شده اند، که با لباس های روزانه کاربردی تر او در خیاطی، شلوار و مواردی از این دست متعادل شده اند. نادین ایجور در حال عکاسی از یادداشتهایش با موضوعی بود – لباسهای آستینهای پفکرده، انواع سایههای بلند، نیم تنههای بریدهشده، بافتها و گلدوزیهای ظریف اما سبک، و کتهای آرامتر – در حالی که از پشت داستانی که پشت آنها نهفته است صحبت میکرد.