بافتنی های ژاکارد قابل توجه وی لین و زوئی چمپیون واقعاً باید از نزدیک دیده شوند تا قدردانی شوند، بنابراین حرکت عاقلانه ای بود که آنها ارائه کردند. در گذشته، این دو از مجموعههای خود برای برجسته کردن مسائل جهانی مانند پلاستیک اقیانوس و حقوق کارگران استفاده کردهاند. پاییز امسال تمرکز روی تخصص این برند بود: بافتنی. به گفته Champion، تیم برای مقابله با این تصور تقلیلدهنده مبنی بر اینکه سوزنکاری حیلهگرانه یا برای مادربزرگها است، “این ایده یک مدیر عامل یا یک فرد بزرگ تجاری را که فقط در جلسات میبافد، بسیار دوست داشتند.” بنابراین آنها یک دفتر چی چی در ساختمان WSA با فضای داخلی Halstonesque و مناظر وسیع از منهتن پایین را به عنوان مکان انتخاب کردند و سعی کردند با داشتن کلیپبورد و نگه داشتن مدلها حال و هوای اجرایی ایجاد کنند. فایننشال تایمز. این هم از نظر لباس، که به جای حرفه ای عجیب به نظر می رسید و هم از نظر صحنه سازی، متقاعدکننده نبود.
موفقیت آمیزتر این بود که این مجموعه بر اساس ایده روسری باشد، که به گفته Champion، معمولاً اولین پروژه مبتدی است. روسری ها با استفاده از ابزارهای مبتکرانه مختلف روی لباس ها تعبیه می شدند و به لبه برخی از آنها سیم اضافه می شد تا پوشنده را قادر سازد در هر نوع آب و هوایی ظاهری بادگیر ایجاد کند. الگوها از لباس های گردن در مجموعه خود طراح الهام گرفتند و ایده پیچاندن روسری به دور بدن الهام بخش یک تکنیک جدید ساخت مارپیچ بود که به ویژه بر روی یک جفت شلوار نامتقارن موثر بود. همچنین عالی: شلوار جین trompe l’oeil jacquards.
بهار اولین بار این برند را دید و قطعات بافتنی/بافته را معرفی کرد. اینها برای پاییز دوباره ظاهر شدند، به طور موثر روی پفکی با یقه بافتنی و سرآستین. و اگرچه Champion گفت PH5 “واقعاً به خاطر آرامش زمستانی شناخته شده نیست”، قطعاتی وجود داشت که با خز مصنوعی و همچنین قطعات دوخت کرکیتری برای لایهبندی استفاده میشدند که به بقیه قسمتها ارتباطی نداشت.
یکی از دلایلی که لباس بافتنی در حال حاضر بسیار هیجان انگیز است، روشی است که فناوری در این زمینه ادغام شده است تا فرآیندهایی مانند ساخت و ساز بدون زباله را امکان پذیر کند. در این فصل PH5 بافتنیهای واکنشدهنده UV را نشان داد که در انواع مختلف نور تغییر رنگ میدادند، از نخهای درمانشده با اسید هیالورونیک استفاده کرد که پوست را مرطوب میکرد، و فناوری گرمایی را برای اولین لباس آماده خود معرفی کرد، یک لباس بدن آویزان پوست دوم با گرادیان علامت تجاری. ترکیب افکت کانتورینگ با راحتی و گرما، کاربردی و خارق العاده بود، با پتانسیل هیجان انگیزی برای گسترش.