مجموعه آماده پوشیدن Yigal Azrouël پاییز 2024


هنگامی که ییگال آزروئل در سپتامبر 2023 به ویترین و آتلیه خیابان بزرگ خود نقل مکان کرد، هنوز در محدوده جغرافیایی مشتریان خنک و مرکز شهر خود قرار داشت. اما این طراح اسرائیلی دریافته است که مکان جدید او در سوهو، چاه الهام او را عمیق تر کرده است. “این عمدی نیست. بدون اینکه بدانیم الهام‌بخش است.» “این در مغز شماست.” بسته های قلاب و چشمی بزرگ و تکراری را در نظر بگیرید که هم روی کت های چرمی و هم جین چسبانده می شوند. او با اشاره به کاپشن های NYFD گفت: “من آتش نشان های زیادی را می بینم که از فروشگاه عبور می کنند و واقعاً جذاب است.” Azrouel تفسیر خود را در مورد گیره سودمند ارائه داد که قلاب های نقره ای و چشم های رزگلد را در هم می آمیخت. او افزود: “برای من این یک جور غیرمنتظره است.”

کار آزروئل که از سن شش سالگی موج سوار است، پیوندهای محکمی با طبیعت دارد. او معمولاً لباس‌هایش را به شکل‌های ارگانیک در می‌آورد، اما در این فصل او به معنای واقعی کلمه به دنیای طبیعی نزدیک شد، البته با شرایط خودش. یک ترمه سبز چمنزاری و بالکلوا با سر تکان می‌دهد به روکش‌هایی که موج‌سواران در زمستان از آن استفاده می‌کنند، که در اصطلاح عامیانه «درپوش ماهی مرکب» نامیده می‌شود، در حالی که فیل کوپه موج‌دار روی نیم تنه، ژاکت و شلوار جین ژاپنی، موج‌های آب را در یک روز آرام به یاد می‌آورد. یکی از عودهای مهم، موتیف گل انتزاعی بود – استفاده شگفت انگیز از الگوی یک طراح که به مینیمالیسم اختصاص داده شده بود. ازروئل با الهام از عکس یکی از دوستانش، این الگو را در یک لباس یقه ابریشمی سبک وزن، یک سه راهی گرافیکی ژولیده و حتی یک سنگر شنل فلزی ساخته شده از فویل آلومینیومی روی پنبه و پشم قرار داد.

عشق ازروئل به اقیانوس در تمام جنبه های تجارت او نفوذ می کند. او به ویژه در مورد تأثیرات محیطی کار خود آگاه است و متعهد به استفاده از خز و چرم بازیافتی است. او همچنین با استفاده از یک مدل سفارشی، ضایعات را کاهش می دهد. “ما موجودی همه چیز را نگه نمی داریم. بیشتر چیزها به صورت سفارشی ساخته می‌شوند.» “این بسیار پایدارتر است زیرا ما همه چیز را به صورت محلی انجام می دهیم.”

با ژاکت‌های رنگی چرمی و متالیک‌های انتزاعی تیره، تأثیر مبهم دهه‌های ۸۰ و ۹۰ بر کلکسیون آویزان بود. اما ازروئل اصرار داشت که به جایی فراتر از چیزی که مستقیماً در مقابلش است نگاه نمی کند. صادقانه بگویم، من کسی نیستم که واقعاً روندها را دنبال کند. برای من، این در مورد خیابان است، آن چیزی است که من اینجا می بینم.» او گفت. در حالی که ممکن است انحراف از مقیاس خاکستری و جامدات معمولی او باشد، آخرین مجموعه ازروئل همچنان DNA او را حفظ کرده است: شلوار کیسه‌ای کاغذی، پارچه‌ای که به بدن توجه دارد، و مشبک‌های مردانه و زنانه همگی بسیار حضور داشتند.



منبع