مجموعه آماده پوشیدن Tanner Fletcher پاییز 2024


«نمی‌خواهم بگویم، اما بیشتر… تجاری است؟» تانر ریچی در پیش نمایشی از مجموعه پاییز 2024 فلچر کاسل گفت:

کلمه “تجاری” نباید تابو باشد، اما مفهوم خاصی را در میان معرفت های مد دارد. تجاری اغلب مساوی است با خسته کننده و بی الهام، بیش از حد تجاری، و حتی یکنواخت، اما Taner Fletcher هیچ کدام از این چیزها نیست. همانطور که کاسل گفته است، بهترین راه برای توصیف جایی که نام تجاری در حال حاضر در آن قرار دارد این است: “کسب و کار تجارت است.”

کاسل و ریچی شاهد رشد تجربه کسب و کار خود بوده اند و در عین حال شاهد تغییر ساختار بازار نیز بوده اند. طراحان چشم انداز صنعت امروز گفتند: «ما شاهد رشد هستیم زیرا فقط این را می دانیم. خرید برای بسیاری از طراحان مستقل و برندهای جوان اخیرا کاهش یافته است. این را به یک تعدیل اجتناب ناپذیر پس از یک دوره خرید بیش از حد از خرده فروشان پس از همه گیری، یا صرفاً واکنشی به چشم انداز عمده فروشی کنونی تبدیل کنید. با این حال، کاسل و ریچی با تمام قوا جلوتر هستند، و نقشه می‌کشند تا کسب‌وکار موفقیت‌آمیز خود را در فضای عروسی گسترش دهند (“آیا عروس هستند اگر فقط عروس نباشند؟”)، و به دنبال توسعه فروش مجدد قدیمی خود هستند. تجارتی که به گفته آنها با استقبال خوبی هم مواجه شده است. کاسل گفت: «مشتریان ما نام تجاری را با وینتیج مرتبط می‌کنند. ریچی افزود: “آنها به وب سایت ما می روند و یک ژاکت همراه با چند شمعدان قدیمی می خرند.”

به طور مناسب، این مجموعه موضوع فروش املاک را بررسی کرد. کاسل و ریچی کلکسیونرهای قدیمی آماتور هستند که به دلال تبدیل شده اند. آنها کالاها یا لباس‌های عتیقه خانگی را تهیه می‌کنند، از آن‌ها برای الهام بخشیدن به مجموعه‌هایشان استفاده می‌کنند و سپس با فروش آن‌ها در وب‌سایت‌شان، آن‌ها را برگرداندند. این یک سیستم هوشمندانه است، با حاشیه سود مناسب بسته به نحوه قیمت گذاری هر کالا. چیزی که در مورد لباس های آماده آنها صدق می کرد، یک ژاکت دوخت با سنجاق های کلاسیک بود. طراحان توضیح دادند که هر کدام متفاوت خواهد بود، زیرا آنها به صورت دستی انتخاب می کنند که کدام قطعه از مجموعه خود را برای هر سبک فروخته شده اعمال کنند.

کاسل و ریچی از فصل گذشته شروع به ساختن کاتالوگ از سیلوئت های اصلی خود کردند و دامنه جین و انتخاب لباس بافتنی خود را گسترش دادند. کت و شلوار پاپیونی این زوج از خط تولید بهار 2023 همچنان پرفروش است: ریچی به شوخی گفت: «ما کمی از آن‌ها خسته شده‌ایم، اما هنوز هم سرگرم‌کننده است.» روند. صرف نظر از این موضوع، در اینجا دوتایی طراحی به نوسازی سبک با نبوغ پرداختند و داخل هر کمان سیم اضافه کردند. آن‌ها همچنین داستان خیاطی‌شان را از فصل گذشته گسترش دادند و توری‌های فرفری را به کت‌ها و کت‌ها اضافه کردند و از پولک‌های گلدار شفاف یک ژاکت پف‌کرده بسیار جذاب ساختند. طاقچه ای که آنها برای خود ساخته اند شامل افزودن این جزئیات ظریف ظریف به ساخته ها و سبک های سنتی مردانه است. این کار می کند، و فضای کافی برای ساختن در اینجا وجود دارد، و از کنار هم قرار گرفتن های ساده تر عبور می کنیم.

کاسل و ریچی تا کنون در مورد انتخاب های تجاری خود باهوش بوده اند. اکنون با گذشت چند فصل از فروش عمده آن، آنها تصمیم گرفته اند به جای اینکه به خواسته های خرده فروشان خم شوند، در پیشنهاد خود معتبرتر باشند. ریچی توضیح داد: «آنها از ما می‌خواهند کارهایی را انجام دهیم و سپس آن‌ها را نمی‌خرند، یا بعد می‌گویند فروش خوب نیست، اما اکنون اول به خودمان گوش می‌دهیم.» هدف بعدی باید حفظ تمرکز آنها بدون فرمول شدن در رویکردشان باشد. چیزی که به این برچسب کمک کرده تا شیار خود را پیدا کند، حس هوی و هوس آن است. حتی پرفروش‌ترین پرفروش‌ها نیز از ترکیبی از غریزه و حس بازی متولد می‌شوند.



منبع