
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404
مجموعه آماده پوشیدن Nanushka بهار 2023
در این فصل، آن ها نمایش لیبل را نسبتاً کم کلاس در نمایشگاه پاریس نگه داشتند - نه اینکه دنبال حرکات بزرگ هستند، اخلاق بدون اتلاف، پایدار و مسئولیت پذیر اجتماعی آن ها جایی را برای مواد آتش زی باز نمی کند. وضعیت دشوار در منطقه اطراف اوکراین (که هم مرز با مجارستان، جایی که شرکت مستقر است)، باعث ایجاد اشکالاتی در زنجیره تولید شده است، اما مجموعه بهاری آنها حال و هوای شادی دارد. سندور گفت که به هنر و سنت به عنوان محرک های اصلی خلاقیت خود نگاه می کند و به قدرت و انسانیت دست سازها اذعان می کند.
چرم آلت وگان یکی از سنگ بنای عملکرد پایدار این شرکت است. منبع آن از جنگل هایی است که مسئولانه مدیریت می شوند، و نسخه به روز شده آن با مصرف آب کمتری نسبت به تکرارهای قبلی ساخته شده است. انعطاف پذیر و ساتنی در لمس، به قطعات اصلی کمد لباس تمیز تبدیل شد، ترکیبی از کاربردی بودن و عامل احساس خوبی که ناشی از دانستن این موضوع است که چیزی که می پوشید برای سیاره مضر کمتری دارد. شن پوش ها، ژاکت های دوچرخه سواری، گردگیرهای دراز، و لباس های زنگوله ای که زیر لباس های کوچک حاشیه دار می پوشیدند، به دلیل فرآیند خیاطی بدون ضایعات که Sandor به آن متعهد است، ایرادات جزئی داشتند. او گفت: "زیبایی در نقص وجود دارد، زیرا در آغوش کشیدن صنعتگران همیشه جایی برای تصادفات و شگفتی های خلاقانه باقی می ماند."
منبع
میراث مجارستانی منبع الهام او بود. او توضیح داد: «ما می خواستیم تکنیک های صنایع دستی قرن قدیم آن را احیا کنیم و آنها را به دنیای خودمان ترجمه کنیم. "مثل زنده کردن یک میراث جدید، نزدیک شدن به آن به روشی نوآورانه است." در حالی که عملکرد، طراحی ساده و روح صنعتی-هنری در هسته اعتقادات Sandor باقی مانده است، دکوراسیون به عنوان یک لهجه جذاب معرفی شد. زیور آلات تورانی از ترانسیلوانیا به نقوش گرافیکی، چاپ بلوک روی پیراهن های پنبه ای بدون جنس و شورت های بند کشی همسان، گلدوزی شده بر روی جامپرهای نخی دست بافته ی دست دوزی شده، یا با طرح های الماس شکل روی ژاکت های کامیون جین و شلوارهای مستقیم چاپ شده است. بافت های قلاب بافی و تزئینات نیز بر استعداد هنری صریح سندور تأکید می کردند.
ساندرا ساندور و همسرش پیتر بالداستی گواه این است که، فراتر از نیاز آشکار تامین مالی اولیه، آنچه بیش از همه برای اداره یک برند مد موفق مورد نیاز است، وضوح دید است. به نظر می رسد آنها آن را در پیک دارند. نانوشکا که زاده فکر آنهاست، جایی که ساندور مدیر خلاقیت و بالداستی مدیر اجرایی آن است، سال گذشته فهرستی از 1000 شرکت فایننشال تایمز را - فهرستی از 1000 شرکت که سریع ترین رشد را در اروپا دارند - قرار داد.
نویسنده: تیم تحریریه آنلاین پوشاک