نوستالژی جذابیت خاصی دارد، اما این ظاهر غیرمنتظره بود که شگفتیها را برانگیخت. بیایید با بافتنیها شروع کنیم: از یک ماده کشسان محکم برای یک عدد یک شانه شلخته و ژولیده استفاده شد، و از ترمه برای یک مجموعه بسیار باربیپسند با تناسبات فوقالعاده استفاده شد که دارای یک دامن مدادی با کمر بلندتر بود که با دکمهای بریده شده بود. bralette که روی آن یک کاردی مخفف پوشیده شده بود. در کنار این بافتنیهای متناسب، گزینههای تویید برای روز به نظر میرسند که کاملاً نرم و ساختار یافته نیستند.
ایده جداها با موفقیت به عصر منتقل شد. یک تاپ غواصی مانند با پولکهای مشکی با براق باورنکردنی وجود داشت که میتوان آن را با دامن توپی یا دامن بافتنی شیپوری پوشید. سیلوئت میانی همچنین برای یک ظاهر شب سه تکه متشکل از یک دامن ورزیده سلطنتی، آستینهای چسبیده به نوار پارچهای که زیر نیم تنه قرار میگرفت و یک سوتین دیامانتی گوسامر، سبک مانند تنفس هوا استفاده میشد. همان قطعه زیر بدنه ای از همان مواد قرار گرفته بود که یک یقه سفید قابل جدا شدن و پاپیون مشکی به آن اضافه شده بود. دامن مشکی با برش سیاه و سفید، این ظاهر فریبنده را تکمیل میکند، که تلفیقی از پیچیدگی و زرق و برق پاریسین است.
لباسهای شناور با پاستل ماکارونی زیبا، لباسهای ستون پولک دوزی شده و طرحهای گل صد تومانی و گلهای وحشی، همگی در یک قصر قرن هجدهم در خارج از پاریس جمع شدهاند. شبیه یک گردش نسبتا معمولی مونیک لویلیه به نظر می رسد، درست است؟ دوباره نگاه کنید، زیرا طراح روی لباسها در کنار لباسهای مناسبتی تمرکز میکند، تغییر در راه است. همانطور که Lhuillier می گوید: «من زنانگی را که هر فصل انجام می دهم پذیرفتم، اما عناصر جدید زیادی در این مجموعه وجود دارد. احساس میکنم نسبت به گذشته همهکارهتر است.» و چطور. یک ژاکت کش باف پشمی برش خورده با دکمههای طلایی چکشکاری شده که روی لباسی از توری خاویاری صورتی پودری پوشیده شده بود، این مدل را به مهمان CZ روز آخر تبدیل کرد. طراح گفت که یک ستون سیاه با پیش بند که در جلو باز می شود نشان دهنده «آدری امروزی من است [Hepburn]”