مجموعه آماده پوشیدن Dries Van Noten بهار 2025
انتشار: مهر 05، 1403
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404

مجموعه آماده پوشیدن Dries Van Noten بهار 2025


دریس ون نوتن پس از اجرای آخرین نمایش خود در کلکسیون های مردانه در ماه ژوئن، از باند فرودگاه بازنشسته شد، آهنگی متحرک که با حضور انبوهی از همتایان طراح او و تعداد زیادی روزنامه نگار، که بسیاری از آنها در طول سال ها مشتری شدند. با وجود بازی بی پایان صندلی های موزیکال طراح، خروج ون نوتن متفاوت است. تغییر خانه های بزرگ دهه ها پیش راه اندازی شد (در مورد شانل، بیش از یک قرن پیش). مدیران خلاق جدید با مأموریتی برای تجدید میراث وارد می شوند، نه جایگزینی یک بنیانگذار زنده. با توجه به اینکه آن شغل سخت در DVN هنوز باز است، این مجموعه کار استودیوی طراحی لیبل بود. و بنابراین وقتی مدل ها راه خود را در باند فرودگاه طی می کردند، افکاری که در ذهن ها می چرخید این بود: چه چیزی تغییر کرده است؟

به طور خلاصه، این بیشتر آشنا بود تا متفاوت. رنگ های شاداب، ترکیب الگوها و گلدوزی های ون نوتن همگی گواه بودند، و همانطور که در نمایش بیان می شود، «در مسیری خوش بینانه، از اولین مجموعه های زنانه تا آنچه در پیش است، «همگرا» بودند.

کمی جستجوی آنلاین نشان داد که نمایشگاه پاییز 97 به ویژه یک سنگ محک بود، با رنگ های جواهرات، ترکیب گل ها، و ترکیب کدهای لباس شرقی و غربی. چاپ مجدد اخیراً به یک موضوع استاندارد در مد تبدیل شده است، راهی قابل اعتماد برای استفاده از نوستالژی جمعی ما و کنجکاوی جوانان در مورد مدهای نسل والدینشان. برای تیم DVN به اندازه کافی منصفانه است که مسیر آرشیو را طی کند، به خصوص برای برداشتن از این مجموعه بنیادی، که تنها سه سال پس از راه اندازی خط زنانه ون نوتن به وجود آمد.

جایی که به نظر می رسید از مجموعه های شناخته شده و دوست داشتنی Van Noten متفاوت است، تکیه آن بر لباس های زیر زنانه بود: یک باند توری گل همیشه بهار زیر یک کت بلوزون خاکی. شلوار شیری ابریشمی که با یک بلیزر نواری همراه بود. یک کت ژاکارد فوشیا؛ و یک ژاکت شب دوزی شده. اما بدون شک جذب نسل جدید در Dries Van Noten بخشی از وظیفه است و بنابراین دوستداران Dries باید به تغییر عادت کنند. مطمئناً چیزهای بیشتری در این خانه وجود دارد، حتی اگر ون نوتن مانند امروز حضور داشته باشد، به طور نامحسوسی در نزدیکی ورودی پشت صحنه نشسته است، اما همان طور که وجود دارد.

من در نزدیکی متعهدترین طرفداران ون نوتن نشسته بودم، زنی که کمد لباس هایش پر از لباس هایش است که در طول سال ها جمع آوری شده بود، و نگاهی که باعث شد تلفن دوربینش به صدا درآمده باشد - یک جلیقه جادار بافتنی ژاکاردی گلدار روی دکمه ای چارتری- شلوار کوتاه و ژولیده نقره ای-آبی - علامت تجاری او نباید کار کند، اما می تواند ترکیب شود. من اتفاقاً کمی از قطعات طراح را نیز در کمد خود دارم، و ظاهر برجسته برای من شامل خیاطی کلاسیک اما آرام او بود، به شکل یک کت بلیزر نواری که در شلوار کمری کیسه ای کاغذی قرار گرفته بود - هنوز هم بسیار خشک است.


منبع