مجموعه آماده پوشیدن پاییز 2024 Maccapani

نام تجاری نوظهور Margherita Missoni قبلاً با خرده‌فروشانی از جمله Nordstrom و Browns راه اندازی شده است. اکنون یک فضای پاپ آپ مخصوص به خود در میلان دارد. “Spazia Macca” کوچک که به طور تصادفی دقیقاً روبروی درب دفاتر پرادا قرار دارد، جدیدترین مجموعه‌های این برند و همچنین مجموعه‌ای از لوازم جانبی قدیمی که توسط Missoni طراحی شده است را به نمایش می‌گذارد.

میسونی گفت: «من احساس می‌کنم چون ما بسیار کوچک هستیم، این فرصتی است برای کشف راه‌های جدید انجام کارها. “به جای کار با قوانین کلاسیک، ما با روش هایی کار می کنیم که نیازها و نیازهای ما را تامین کند.” در میان تازه‌ترین قطعات، ریل‌های او نیز با موجودی قدیمی‌تر پراکنده بودند: درست مانند پیشنهادهای فروشگاه الکترونیکی فصل گذشته‌اش، اینها علامت گذاری نشده بودند. طراح افزود: «کل استراتژی و ساختار مجموعه این است که از منظر زیست محیطی و همچنین اقتصادی پایدار باشد و این هرگز تغییر نخواهد کرد.»

آنچه که با تعریف میسونی از Maccapani در این فصل های اولیه تغییر کرده است، برخی از قطعاتی است که او برای تأکید بر آن انتخاب می کند. داده های به دست آمده از افت های قبلی نشان داد که بیشتر مشتریان از گروه سنی 25 تا 35 سال هستند. علاوه بر این، قطعاتی که طراح لزوماً پیش‌بینی نمی‌کرد، ثابت می‌کرد که فروشنده‌ها مرتباً آن را دارند. این مجموعه با احیاء و توسعه جوراب‌های بدنه توری و پیراهن‌های آستین بلند که از قبل عملکرد خوبی داشتند، منعکس شد. همچنین شاهد توسعه پیشنهاد Maccapani از لباس‌های مدولار بود که نوعی تطبیق پذیری چاقوی ارتش سوئیس بسته به نحوه گره خوردن، پوشاندن یا ست کردن روی بدن دارند. “لباس رو به عقب” ظاهر 7 او به علاوه روکش مشکی تزئین شده با لبه های توری با ظاهر 5 از ویژگی های برجسته اینجا بودند.

تمام پارچه‌های عمدتاً ژرزی در داخل خانه رنگ‌شده یا دقیق هستند و تأکید بر لورکس همچنان باقی است. یک کت مشکی نرم و بدون ساخت در ژاکت مشکی یک قطعه کلیدی بود که مانند لباس‌ها پایه‌ای برای ایجاد ظاهر ایجاد می‌کرد. بالشتک‌ها و سرآستین‌های خز مصنوعی قابل جابجایی به‌علاوه یک «قطار قابل حمل» صورتی و سرخابی (که با جوراب بدن پوشیده می‌شود) نمونه‌ای از لباس‌های غیر معمول میسونی به نظر می‌رسید. Maccapani حداقل تا حدودی ریشه در لباس‌های رقص و مهمانی اواخر دهه 80/اوایل دهه 90 دارد: میسونی از Dimensione Danza و Todd Oldham و دیگران نام برد. همانطور که شروع به گرم شدن می کند، این برند به طور پیوسته راه خود را به یک ریتم تفریحی متفاوت حس می کند.

منبع