مجموعه آماده پوشیدن پاییز 2024 موگلر

کیسی کادوالادر برای پاییز احساس نمایشی داشت. برای تضمین آنچه که مطمئناً موفقیت‌آمیز ویروسی فرش قرمز سال خواهد بود – روبات شیک پوش Zendaya در «Maschinenmensch»، لباس زره رباتیک کاملاً مفصل‌بندی شده از مجموعه مد لباس پاییز/زمستان 1995 موگلر، برای اولین نمایش لندن تپه 2- او تصمیم گرفت از نمایش آشکاری که زمانی نام تیری موگلر را به خود اختصاص داده بود بپذیرد.createur de choc” من به برنامه های دیگران می روم و آنها بسیار ساکت هستند. و وقتی نمایش تمام می‌شود، فکر می‌کنم… اگر اینقدر ساکت بود، می‌مردم!» Cadwallader در یک پیش نمایش گفت که جوش های غاز را برای اثبات آن نشان می دهد. “من می خواهم مردم لبخند بزنند، بخندند، روشن شوند. برندهایی وجود دارند که به دنبال پوشیدن لباس های روزمره شما هستند، و من هم آن برندها را دوست دارم، اما من خودم را در راس Mugler می بینم و Mugler متفاوت است.

مطمئناً موگلر متفاوت است – اما زمان ها نیز متفاوت است. در عصری که شرکت‌های بزرگ و تحت سلطه شرکت‌ها هستند، برای مثال، Cadwallader برای رقابت با نمایش بیستمین سالگرد در سال 1995 که Maschinenmensch را به وجود آورد، چه چیزی لازم است. این نمایش که در Cirque d’Hiver پاریس برگزار شد، نمایشی یک ساعته با بازی جری هال، نائومی کمپبل و کیت ماس ​​بود که با اجرای جیمز براون به پایان رسید. ساخت کت و شلوار ربات به تنهایی شش ماه به طول انجامید.

با این حال، Cadwallader مصمم بود که آشوب ایجاد کند. “چه هدیه ای!” او در مورد روند هماهنگی یک نمایش مد سه پرده ای که در رویای خود دیده بود، با پرده های متعدد، پریشس لی و پالوما السسر که در مقابل نورافکن طراحی شده بودند، کریستن مک منامی، اوا هرزیگوا و فریدا خلفا در حال تعقیب باند گفت. یک انبوه یخ خشک شما باید سرگرم شوید، می توانید درام و تئاتر را به کاری که انجام می دهید اضافه کنید. چالش‌برانگیزتر است، اما باعث می‌شود ایده‌تان را تقویت کنید.»

او به مجموعه‌های خون‌آشام دهه 1980 در آرشیو نگاه می‌کرد، و از لباس‌های روزانه – بدون جین، بدون لایکرا – برای داشتن ظاهری خون‌آمیز و نبض‌آمیز در شب پرهیز می‌کرد. اوایل سال‌های زیادی در لباس‌هایم استعدادی اسپرت داشتم [my time at] موگلر،» او گفت. “حالا من واقعاً یک خلاقیت پر زرق و برق تر، آراسته تر، منحط تر و بافتی تر می خواهم.” اولین نگاه‌ها ایده درآوردن را با کرست‌های شفاف، زره‌های چرمی قالب‌گیری‌شده، کمربندهای چرمی و لایه‌برداری مخملی مایع که از بدن خارج می‌شد، بررسی می‌کرد. سپس آزمایش‌هایی با چاپ انجام شد، همکاری با هنرمند معاصر کانادایی آمبرا ولمن، که نقاشی‌های سوررئالیستی و جنسی او برای تزئین لباس‌ها و شلوارهای مینی پوست دوم اقتباس شدند.

منبع