ناگفته نماند که میراث وستوود همچنان در صنعت و همچنین در استودیوهای طراحی او زنده است. طرفداران این برند ممکن است از دانستن اینکه سبک های مورد علاقه آنها در اینجا به کاوش، مدرنیزه شدن و تولید مجدد ادامه خواهد داد، احساس راحتی کنند.
در جایی که آندریاس کرونتالر، همسر مرحوم ویوین وست وود، زندگی و حرفه او را با نمایش خود در پاریس گرامی داشت، تمرکز بر لیبل همنام مستقر در لندن – پیشنهاد تجاریتر شرکت – این بود که طبق معمول ادامه یابد. این یک حرکت عمدی از سوی تیم داخلی بود، که تصمیم گرفتند پس از پاریس حضور داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که سفر کرونتالر به عنوان ادای احترام به بنیانگذار طراح باشد.
به عنوان مثال، یک پارچه شطرنجی بهار 2014، به یک سبک جدید تبدیل شد – یک کت و شلوار شانه گرد. در جاهای دیگر، یک جامپر تاپ پریشان با نقوش میمونی از بهار 1993 روی آن چاپ شده بود، و همچنین جداکنندههای طراحیشده برای مردان و زنان که شکل نمادین خیاط مست را نشان میداد. کرست، نشانه ماندگار وستوود که در مجموعه پرتره پاییز 1990 معرفی شد، بهعنوان «کرست یکشنبه» توسط Kronthaler بهروزرسانی شد که با بدنهای در قسمت زیرین آن و بیرونی نرم و روکشدار ساخته شده بود. طرح پلنگی را میتوان روی پیراهنهای دکمهدار، لباسهای راندار، و یک کت عروسکی مخملخوابی که از پشم بافته شده (تقلید از نرمی قیچی) یافت میشود – بازگشتی به مجموعه لباسهای پاییز 1991.
برای پاییز، تیم طراحی Westwood روی آرشیو گسترده این برند متمرکز شد. این لباسها با الهام از مفهوم عشایری که دورههای بیشماری را از طریق بافتها و سیلوئتها جمعآوری میکند، ایدههای جدید را با ارجاع به فصول گذشته ترکیب کرد.