توری روی شلوار و تاپ پرده اشاره دیگری به نقاشیهای توری فلود بود، و ناهماهنگی ظریف آن به خوبی با آشفتگی سختتر در چرمهایی که به دقت رنگشده، شسته شده، چاپ شده و سپس سوزانده شده بودند، مقابله کرد تا عمق چند لایه ایجاد شود. سخت افزار خرگوش نقره ای نیز بر اساس یک نقاشی از خرگوش های ذوب شده و مخلوط عید پاک، منبع سیل بود. چکمههای کابویی که برخی از آنها با چاپ Flood و برخی دیگر سادهتر بودند، انگشتان چرمیشان را برش داده بودند تا کلاههای فولادی غیرقابل انعطاف زیر آنها نمایان شود. دو کیف جدید وجود داشت، پیتون تک جنسیتی و رایا زنانه محور، که هر دو با طرحهای Flood و ساختهای مختلف وگان و غیر وگان عرضه شدند.
با این وجود، میتوانستید برخی از این قیافهها را در باشگاه ببینید، چه در کنار مرد Alyx یا نه. این لباسها شامل لباسهای یقهدار با یقهسگ در ابتدا و پایان، لباس اسلیپ با چاپی از همکاری هنرمند مارک فلود، بهعلاوه تاپ مشبک فلزی با یقه جمعشده (با شورت جین پریشان صورتی) و مینی لباس به همین ترتیب میتوانید زنان آلیکس ویلیام را در سناریوهای ظریفتر معاصر- افتتاح گالریها، جلسات خلاقانه، سرقت از بانک و مواردی از این دست- در خیاطیهای ظریف، ساتن، لبههای خشن، لباسهای بافتنی دندهای و شلوار و قیچیهای چرمی او قرار دهید.
به نظر می رسد ویلیامز، هم از طریق تجزیه این دو مجموعه آخر Alyx و هم زیر نظر داشتن فعالیت های گسترده تر خود، در حال ورود به مرحله طراحی تازه و به تدریج گالوانیزه شده است. او گفت: “من میخواهم به برند اجازه دهم رشد کند و با سلیقه و زندگی من رشد کند و تکامل یابد: این یک پروژه شخصی است.”
متیو ویلیامز در حالی که به دنبال این لباس زنانه در نمایش لباس مردانه ژانویه نگاه میکردیم، گفت: «من مرد و زن را در حال معاشرت میبینم. وی ادامه داد: نکته زیبای Alyx این است که تاریخچه این برند هر روز به صورت واقعی نوشته می شود. مثل یک مونولوگ شخصی است. چیزی که در 27 سالگی زمانی که برند را راه اندازی کردم به آن علاقه مند بودم، بسیار تکامل یافته است، اکنون که من 37 ساله هستم و این اشکالی ندارد. اینطور نیست که ما باید برای بچه های باشگاهی لباس بسازیم، چیزی که احتمالاً زمانی که شروع کردم بیشتر به آن علاقه داشتم.»