هر کس که VB را با لباس ها و چرخش رویدادهای VIP مرتبط می کند – مثلاً در مرحله نیویورک او – ممکن است شگفت زده شود. هیچیک از موارد کوتاه و مکیده در اینجا باقی نمانده بود: در عوض، رویکردی بسیار آرامتر و سخاوتمندانهتر برای شکلدهی وجود داشت، که عموماً نسخهای مدرنشده از سیلوئتهای دهه 1930 بود. همینطور در مورد خیاطی – تفسیر بکهام از کت شانه گشاد، که به صورت اختیاری به عنوان لباس پوشیده می شد، برای این فصل کاملاً جالب به نظر می رسید.
سیالیت متحرک ظاهر اولیه ویکتوریا بکهام – یک کلاژ بلند از سه رنگ ابریشم پلیسه، زیر یک کت سنگر، با یک ستون شترمرغ سفید که به یک طرف بال میزند – وقتی در امتداد راهروی سرپوشیده نزدیک میشد، هوای بینظیر و ظرافتی داشت. محل برگزاری او در این، دومین نمایش باند بکهام در پاریس، به نظر می رسید که او گام برداشته است – تعادلی مطمئن بین لباس دوزی خلاقانه و مواد کمد لباس.
قبل از نمایش، او در مورد عجیب و غریب بودن و بازیگوشی با لباس صحبت می کرد. دعوت او پرتره ای از درو بریمور را نشان می داد که نقش او را در نقش لیتل ادی در فیلم بازی می کرد. باغ های خاکستری فیلم سینما. او یک دوست است، از زمانی که بکهام و خانواده اش در لس آنجلس زندگی می کردند. باغ های خاکستریطراح گفت. اما من نمی خواهم آن را به معنای واقعی کلمه در نظر بگیرم. بیشتر در مورد التقاطی تر بودن، تفریح کردن است. تقریباً شبیه یک دختر بچه که در حال لباس پوشیدن است.»
با بررسی کارهایی که او در فصل گذشته انجام داد، به عنوان تکاملی از سیلوئتهای کشیدهای بود که او در آن زمان ایجاد میکرد، با برخی خیاطهای نیمهشکستهتر که خطآپ را تقویت میکرد. تا آنجا که ایجاد یک هویت طراحی خوب است – قدرت ایجاد اعتماد از طریق تداوم و تکرار این روزها به راحتی فراموش می شود.
برای لباس پوشیدن در شب یا فرش قرمز، بکهام تا حدی سرگرم کننده بود. او کلمه «سوررئالیست» را ذکر نکرد، اما اینگونه بود که چند تا از لباسهای او -یک پا به شکلی کاملاً متفاوت از شکاف ران کلیشهای- خوانده شد. (به گفته او، به تزیینات اکستنشن مو اکریلیک که الهام گرفته از کار هنرمند سولانژ پسوا است، اشاره نکنیم.) با تکیه بر موفقیت مجموعه زیبایی VB عالی خود، آینده ویکتوریا بکهام این برند مطمئن به نظر می رسد.