تم «بودوار» در نیویورک شروع به جمعآوری کرد، اما در Wauchob، پارچههای توری و توری به دور از رنگآمیزی یا یکپارچهسازی با یکدیگر هستند، در عوض آنها با هوادار بودن تعریف میشوند. در این مجموعه پاییزی کپسولی از لباس های زیر زنانه/پیژامه وجود داشت که همگی به زیبایی ساخته شده بودند. واچوب توضیح داد که یک دامن تا کف از پارچه توری “روی دایره بریده شده بود، اما برای به دست آوردن شکل، دایره های تعصبی به هم پیوسته بود.” بسته به دیدگاه شما، سایه های Vionnet یا دهه 90 را ایجاد می کند. بادام ها روی بایاس بریده شدند و دولایه شدند. با کوتاه کردن، آنها کشش پوست را بین زیر سینه و کمر نشان دادند.
شارون واچوب در مورد کلکسیون پاییزی اثیری خود گفت: «به نظر درست است که این فصل آنقدر سنگین نباشد. در این مرحله از حرفهاش، طراح ایرلندی میتوانست با خلبان خودکار شناور باشد، اما او در حال تولید برخی از قویترین کارهای خود است، و همه چیز را به عقب برمیگرداند تا آنچه باقی مانده ضروری، شاعرانه و قاطعانه مدرن باشد. طنز (اگر این کلمه در اینجا درست باشد) این است که این مدرنیته با استفاده از تکنیک های قدیمی کوتور به دست می آید. یک دامن مهره دار پولک دار، براق مانند خاویار، همه با دست کار شده بود. و ابر توری توری بالای سوتین از تورهای موی قرن نوزدهم الهام گرفته شده است. واچوب توری دقیق را از نمونه تاریخی بازتولید کرده بود.
طراح به دنبال ایجاد یک تجربه خردهفروشی برای مشتریان خود است و او آن را به عنوان دعوتی برای توسعه خود در نظر گرفته است: “برای من این یک فرآیند یادگیری است که در این مرحله وارد قلمرو جدیدی شوم.” واضح است که Wauchob هنگام ساخت این مجموعه تصویر یک مشتری را نزدیک نگه داشته است. (این امر در مورد سازندگان نیز صدق میکند؛ او تولید محلی برای شلوارهای پیژامه و تاپهای ابریشمی ورزیده و پایدار پیدا کرد.) این لباسها دارای یک دست متخصص و لمس انسانی هستند. آنها به نوبه خود دعوت به تعامل لمسی می کنند – رقصی بین پارچه و پوست.