نسخه کوتاهتری در لوکبوک بهاری او وجود دارد. همانطور که او اشاره میکند، کراواتها برای تنظیم هستند، با توجه به احساس جسارت یا عدم احساس مالک. انواع زیادی از این وسایل وجود دارد – لباس های پیش بند قابل تنظیم، لباس های بدن یقه گره خورده و “تکه های لایه بندی” در طراحی او وجود دارد. او به درستی می گوید: «کار با پارچه های شفاف یک چیز چالش برانگیز است. آنها لایه های کوچکی از آستر دارند و زیر آن می لغزند، بنابراین شما مجبور نیستید خیلی چیزها را نشان دهید.
تمایل طبیعی لله همیشه این بوده است که در رویکرد مدرنیستی نسبت به سنت ساریپوشی و سوتینها لغزش داشته باشد، نه اینکه هرگز به معنای واقعی کلمه خوانده شود. در این فصل، پیراهنهای او با دمهای روبانی طراحی شدهاند که به گونهای طراحی شدهاند که لباسها را به شیوهای بازیگوش گرهبندی کنند، مکملی برای لباسهای بدنه قابل تنظیم او – یا لباس شنا؟ انتخاب های چندگانه، به هر حال، خستگی مد تابستان را از بین می برد. لله با آرامش لبخند زد: “به نظر خیلی ساده می رسد، اما البته اینطور نیست.”
منبع
این احساس وجود دارد که سوپریا لله اکنون به درستی گام برداشته است – اعتماد به نفس ناشی از دانستن اینکه او اشتیاق دوستان را پشت سر دارد. نمونه خوبی از آن خواهرخواندگی در مراسم عروسی تیش واینستاک و تام گینس در قلعه بلوار در آخر هفته هالووین بود. «کد لباس گوتیک کراوات مشکی بود. این طراح گفت: سرگرم کننده بود. او لباس خود را برای این مناسبت درست کرد – بلند، مشکی، با کراوات های ریز کناری، زیر لباسی توری ماهی، و پشتی پیچ خورده برای نمایان شدن پوست.
او به چاپ بلوک روی پیراهن نخی در مجموعه اشاره کرد: “این کار در هند، در مادهیا پرادش، منطقه خانواده من انجام شده است.” تکههای تور ماهی – از جمله تجملات غیرمحتمل اما مطمئناً قابل نصب در اینستاگرام از شلوارهای ساق برش چکمه – نیز “در هند با پولکهای ریز دوزی شدهاند.”
برخورد لله با نکات ظریف لباس پوشیدن، دلیل آشکاری برای محبوبیت روزافزون اوست. نمایش بدنه در حال حاضر به شدت مد شده است و احتمالا تا زمانی که افرادی مانند دوستان Lele در سال آینده به استراحتگاه های مدیترانه مهاجرت کنند، به ارتفاعات بیشتری خواهد رسید. آنچه استایل او را از همعصران لندنیاش ننسی دوجاکا و شارلوت نولز متمایز میکند، عناصر چاپ و پارچهای است که او با میراث هندیاش مرتبط میکند.