هان چونگ طراح از طریق زوم از پشت تاکسی در لندن توضیح داد: «این فصل، دختر سلف پرتره آماده است تا دوباره لباس بپوشد تا بیرون برود. گفتهای آشنا در بسیاری از برندها اخیراً، اما همیشه برای چانگ صدق میکند، زیرا نام خود را با ساخت لباسهای شیک برای زنان برای پوشیدن در جشنترین مناسبتهایشان مطرح کرده است. او افزود: «تمرکز روی لباس شب وجود دارد، اما ما میخواهیم که بدون زحمت باشد و به راحتی حرکت را فراهم کند، راحتی به خطر نیفتد.»
این مجموعه فوراً برای فروش در وبسایت Self-Portrait در دسترس خواهد بود، که نشان میدهد تجارت مستقیم به مصرفکننده آن به خوبی پیش میرود. شاید به همین دلیل است که وقتی چونگ به «زن خود پرتره» اشاره میکند، و اهمیت دادن به او برای بسیاری از «نقشهای سبک زندگیاش»، به نظر میرسد که به زنان واقعی اشاره میکند («یک گزینه عصر وجود دارد، یک گزینه کار وجود دارد، یک گزینه سرگرم کننده وجود دارد!») به جای یک زن فانتزی که از هزاران الهامات و مراجع تشکیل شده است. چونگ توضیح داد: «خود پرتره یک برند دموکراتیک است. «برآوردن نیازها بسیار مهم است [of women]، این نقطه شروع هر مجموعه است.” طرفداران سلف پرتره احتمالاً موافق هستند که او موافق است.
این بدان معنی بود که او پارچههایی مانند توری با روکشهایی را که در لباسهای بدنه وا-و-ووم با نیم تنههای شکلدار ساخته شده بود، و لباسهای گشاد که در یک توری یا توری منجوق تمامشده ایجاد شده بودند با همان لباسهای بادیکن استفاده میکرد. نگرش یک تی شرت همچنین کت و شلوارهای دامن کوتاهی از بوکله قهوه ای مایل به زرد یا قرمز، بافتنی ضخیم زنجیری کرم رنگ و حتی جین سنگی وجود داشت که در تئوری می توان آنها را در دفتر پوشید – به خصوص اگر دفتر شما مثلاً یک شرکت املاک و مستغلات باشد. همچنین تمرکز یک برنامه تلویزیونی واقعیت است. «بوکله و هوندستوث پارچههایی هستند که معمولاً شما را به یاد شبحهای بسیار زنانه و برجسته میاندازند، و ما به دنبال این بودیم که چگونه آنها را برای مشتریمان جوان و سرگرمکننده کنیم.»