محدودیت یکی از جذابیت های این برند است که به قول کانت با «مینیمالیسم بیانگر» تعریف می شود. خیاطی بایت تمیز است، اما سختگیرانه نیست، و یک نقدینگی ظریف در ریزش پارچه وجود دارد، که با بلوزهای پارچهدار یا پیراهنهای توری کشیده تحسین برانگیز است. ویلیام لوندگرن، یکی از بنیانگذاران، خاطرنشان کرد: این یک برند لباس نیست، «تعداد زیادی در بازار وجود دارد»، اما مجموعه پاییزی شامل تعدادی LBD است، از جمله یکی با جزئیات گرهدار و یک عدد دیگر بدون آستین با یک بند. هر دو ساده و موثر هستند.
حتی در مواقعی که خیاطی نسبت به حال حاضر کمتر رایج است، هرگز در استودیو بایت طناببازی نخواهید یافت، زیرا این ستون فقرات این برند است. این شرکت سوئدی که در سال 2015 تأسیس شد، در حال پیشرفت است – با پیشنهاد احتمالی پوشاک مردانه – و این کار را با دقت انجام می دهد. ورونیکا کانت، طراح، گفت: «ما خود را به استفاده از مواد آلی یا کم تأثیر محدود محدود می کنیم.
این مجموعه دارای دو دسته قهرمان، کت و شلوار و لباس بیرونی است و تیم جزئیات “گلبرگ” را برای هر دو اعمال کرده است. یک کمربند زیبای پپلومی وجود دارد که میتوان آن را به دور کمر گره زد، و یک شانه روی یک کت مشکی شیک با درزهای ایستاده روی آستینها وجود دارد. سایر لباسهای بیرونی نیز دارای شکلهای گلبرگ گوشدار ظریفی هستند. کانت توضیح داد که این لمس های «زنانه» خیاطی را تحسین می کند. انتخاب کلمه او جالب است زیرا نشان می دهد که نرم نیز می تواند قوی باشد. در واقع یک پیام مهم