این مد به جایی رسید که چیزهای وحشی برای پاییز هستند، برای استند استودیو یک موهبت است: خز مصنوعی، چرم و قیچی ترندهای فصلی در این برند سوئدی نیستند. آنها مواد اساسی آن هستند. نلی کامرس، که از صف طولانی خزدارها می آید، دیگر از چیز واقعی استفاده نمی کند، اما قصد دارد تا حد امکان از آن تقلید کند. طراح در تماسی گفت: «این چیزی است که من همیشه روی آن کار میکنم، اما احساس میکنم در این فصل توانستیم حس درستی از پارچهها را به دست بیاوریم، بنابراین تقریباً نمیتوان تفاوت را تشخیص داد.» آنها مجلل بودند، به ویژه هنگامی که روی لباس های بیرونی حجیم استفاده می شدند. سبکترین ست کت، تاپ و دامن بود که از پارچهای خز شبیه به حاشیه ساخته شده بود.
وقتی صحبت از ظاهرهای کارآمدتر می شد، مانند یک کت بدون یقه کرمی که با تکه هایی از پوست بره با بافت های مختلف چسبانده شده بود و یک کت مشکی که از نوارهای مورب متناوب چرم براق و جیر مات ساخته شده بود، اهمیت خاصی نداشت. مجموعه را در جهت پانسمان های جداگانه هدایت می کرد، یک ژاکت موتو رنگ شده با اسپری دستی و شلوار موتور کراس که به طرز هوشمندانه ای در مسیر شیدایی جمعی برای همه چیز F1 قرار داشت.