خوشبختانه، روح پولادین مجموعه لی همچنان وجود داشت. بهعنوان یک طراح معمولی برای زنان شاغل، لباسهای هوشمند او بسیار کاربردی هستند، چه به لطف بافت سنگریزهای او. فلو ژاکاردهای حباب دار که می توانند در چمدان پر شوند و بدون چروک بیرون بیایند، یا خدمات سفارشی پررونق او که به او امکان می دهد محبوب ترین سبک های خود را در هر رنگی ارائه دهد، همه در کارخانه او در لندن ساخته شده اند. در اینجا، تعادل لی از قدرت معاصر و زنانگی سنتی درخشید. او گفت که نقطه شروع کار نویسنده پیشگام فمینیست فرانسوی هلن سیکسو بود. به طور خاص، مقاله او در سال 1975 “خنده مدوسا”، که زیبایی پشت وحشت گورگون اسطوره ای معروف عنوان خود را در نظر می گیرد. لی گفت: «مجموعه به زیبایی درون این خطر، به قهرمانی زنانی که برای خودشان می جنگند ادای احترام می کند.
اگر همه اینها کمی فالوتین به نظر می رسد، نگران نباشید، زیرا به مقدار زیادی لباس های مطلوب ترجمه شده است. تمرکز لی روی خیاطی کاملاً وجود داشت، اما او به سمتهای عجیبتری هم رفت: ستهای دامن چیندار و لباسهایی با دامنهای مجلل که تا 20 متر پارچه داشتند، هم سبک و هم پرزرق و برق بودند که بهطور متفاوتی از همه چیز الهام گرفته بودند. یونیفرم های گلادیاتوری جنگجویان آمازونی تا لباس های آتنا در مجسمه های کلاسیک. چشمگیرترین کابلهای پارچهای ضخیم و رشتهای بود که پیچ خورده، پیچ خورده و روی لباسها بهعنوان اشارهای به مارهای موهای مدوسا میپیچیدند، و حس خوشآمدگویی را به شبحهای تیغ تیز طراح اضافه میکردند. مطمئناً، دیدن پویایی لباسها در حرکت بسیار دوستداشتنی بود، اما نگرش لی در عین حال قابل تحسین است – مشتریان وفادار او حتی مشتاقانهتر در انتظار بازگشت او به باند خواهند بود.