ورا وانگ یک ماه تابستان را در واتر میل نه چندان دور از زمین های چوگان آنجا گذراند. او سوارکار نیست، اما خود را گرفتار ظرافت و زیبایی اسب ها یافت. سختگیری و انضباط لباس سوارکاری نیز جذابیت خاصی داشت. او نقطه شروعی برای مجموعه جدیدش داشت.
عناصر تاریخی به شکل بالکنها، شلوغیها و کرینولینها همه جا در باندهای بهاری دیده میشدند. وانگ با دوز خوشایند عمل گرایی زن پسند به این روند نزدیک شد. پلوهای ابریشمی دوشس او در اصل لوازم جانبی هستند، که به معنای تعهد کمتر و تطبیق پذیری بیشتر است – ترکیب خوبی است.
منبع
یک لباس مجلسی را وارد کنید که از 55 یارد تافته سیاه سبک وزن ساخته شده است، دامن طبقاتی آن با رزت های پیچیده یکپارچه برجسته شده است. چیزی که تصویر آن نشان نمی دهد این است که بر روی یک لباس شنا بدون بند ساخته شده است که آن را در یک زمان تاریخی و مدرن و همچنین کاملاً گستاخ می کند.
با این حال، این مجموعه معمولی اسب سواری شما نیست. اگرچه او قبل از راهاندازی برند عروس خود در 30 سال پیش، بخشی از زندگی حرفهای خود را در رالف لورن گذراند، اما زمانی که از ساختههای خود استفاده نمیکند، میگوید که بیشتر شبیه یک دختر بالنسیاگا و ریک اونز است. وانگ همه چیز را از طریق دریچهای متمایل به کوتور و متمایل به گوت میبیند.
وانگ این نوع تنش را دوست دارد. به همین دلیل است که برای مثال، یک لباس ذوزنقهای ارگانزا با جیبهای کاربردی تزئین شده است، به همین دلیل است که شلوارکهای کمر بلند با جزئیات کمربند در لبههایشان تزیین شدهاند، و چرا لباس تافته دیگری با قطاری به طول چند متر در جلو بریده شده است. بازگشت.
بسیاری از قیافههایی که او با هم میسازد، جدا از هم هستند، اما نمیتوان منکر شیک بودن لباسها شد. این عمدی است. او گفت: «در پی همهگیری، لباسهای خیابانی زیادی در مد وجود دارد. “من در حال و هوای چیز متفاوتی هستم، نوع خاصی از عاشقانه.”