ریچی و کاسل همچنین از طراحی داخلی الهام میگیرند، که توضیح میدهد پانلهای چوبی یکپارچهسازی با سیستمعامل که به چاپ فصلی در خیاطی تبدیل شد و گلهایی که مستقیماً از پردهها یا کاناپههای دهه ۷۰ بلند شده بودند. اینها زمانی که به طور غیرمعمول استفاده می شدند، مانند کراوات ابریشمی یا چاپ روی پولک های شفاف با کت و شلوار مناسب یا دکمه یقه کمپ و شلوارک، بهترین کار را داشتند. دومی، در واقع، بهترین نقطه تلاقی بین تازگی و تلاشهای تجاری اصلی برچسب آنها بود.
همه چیز در مورد Spring Fling در Tanner Fletcher در اوایل این هفته بود، زمانی که این برچسب مجموعه جدید خود را در یک ارائه با مضمون جشن در وست ویلج به نمایش گذاشت. این فضا با طرحهایی تزئین شده بود که پیشرفتهایی را که در طول یک شب جشن جشن برگزار میشد، به نمایش میگذاشتند: آماده شدن، ژست گرفتن برای عکسهای زوج، کمی رقصیدن، کمی مشت زدن، و چند خواب بعد از مهمانی.
ریچی و کاسل در کارهایشان برتری دارند که با شوخ طبعی و بدخلقی آنها جبران می شود. شعارهای آنها فصل به فصل خنده دارتر می شود: ژاکت “هذیان عظمت” و یک تانک بچه “دلخره خراب” لحنی طنز اضافه کردند که بخش های جدی تر مجموعه از آن بهره بردند. همانطور که این دو به جلو حرکت می کنند، ترفند ادامه یافتن تعادل بین نوستالژی قدیمی و کارهای امروزی تر آنها خواهد بود.
برخی از نکات برجسته فصل بهار شامل جین، مانند شلوار جین با جزئیات گلدوزی شده یا جین با راه راه های کریستالی مورب، و تکه هایی در طرفین جذاب تر، مانند یک لباس اسلیپ ریز و یا یک ست مشکی شفاف بود. در اینجا فرصتی برای طراحان وجود دارد که لبههای جذابتر – هرچند ذاتاً عجیبتر – را در مجموعه کشف کنند که همچنان با اخلاق طراحی عجیب و غریب آنها هماهنگ است. به همین ترتیب، فضایی برای کت و شلوار و لباسهای آنها، زیبا و خوش دوخت، وجود دارد تا کمتر به ارجاعات قدیمیشان نزدیک شوند.
Tanner Richie و Fletcher Kasell برچسب خود را در طول همه گیری شروع کردند. این زوج شریک تجاری و عاشقانه هستند. این دومین نمایشگاه آنها در هفته مد نیویورک بود، و برای چنین برچسب جوانی، آنها از زیبایی شناسی خود و فرصت ها و محدودیت هایی که ارائه می دهد آگاهی کامل دارند. این زوج تمایل دارند جملات یکدیگر را کامل کنند و لباسهای همسان را بپوشند، اغلب با برچسب خودشان. مانند بسیاری، آنها نوستالژی دورانی را دارند که زندگی نکرده اند، اما به جای اینکه به اوایل دهه 90 معطوف شوند، وسواس فکری آنها در دهه 50، 60 و 70 است. از این رو مجموعهای مملو از چاپهای قدیمی، برشهای یکپارچهسازی با سیستمعامل جذاب در خیاطی و لباسهای شب، و پاپیونهای زیبا و تزئینات پر، همه از طریق لنز یک برچسب بدون جنسیت از بروکلین در سال 2022 بازسازی شده است.