سفر اخیر به ویتنام چنان تأثیر قوی بر روی طراح چینی Shuting Qiu گذاشت که او می خواست آن را به مجموعه جدید پاییز خود ترجمه کند. در واقع، برای این فصل، کیو نه تنها از فضاها و رنگهای آن کشور مسحورکننده، بلکه از هنرمند ویتنامی لِف، استاد نقاشی رنگ روغن، که بیشتر به خاطر به تصویر کشیدن مناظر سرزمینش با اشاره به امپرسیونیسم فرانسوی مشهور است، الهام گرفت. . لطف این آثار هنری، کیو را از طریق کاوش در فرهنگهای آسیایی و غربی هدایت کرد، کاری که او معمولاً به عنوان نشانهای از رویکرد خلاقانهاش انجام میدهد.
ویتنام در پالت رنگی طبیعیتر وجود داشت – به وضوح تحت تأثیر رنگهای ظریف موجود در نقاشیهای فو – و گلدوزیهای غنی از پولکها و مهرهها که برای تزئین لباسها با گلهای رنگارنگ استفاده میشد و لباسهای سنتی ویتنامی را به یاد میآورد. بسیاری از تیغههای پیچیده با لوازم جانبی شکوفهدار تزئین میشدند، که اغلب یک برخورد رنگی ایجاد میکردند یا با انتخابهای تن سورتون بازی میکردند. علاوه بر این، گلها برای ژاکتهای کشباف شفاف و لباسهای اسلیپ که روی آنها بهعنوان دستکاری توری پیشنهاد شدهاند، درمان سهبعدی داشتند. از جمله جالبترین تکههای این مجموعه، لباسهای آرگیل اینترزیا بودند که تنهای سرد و گرم گلهای تکرارشونده را ترکیب میکردند. آنها همچنین الگوهای هندسی را که مشخصه کمد لباس تاریخی ویتنامی است، منعکس کردند.
لباسهای بیرونی نقش اصلی را ایفا میکرد: از یک طرف با کتهای ابریشمی روکشدار – تلفیقی بین یک کت و شلوار و لحاف – و از سوی دیگر با درجهای مجلل از خز مصنوعی بلند روی کتها، بلوزها و بمبافکنها. آخرین لمس پر زرق و برق از طریق لباسهای بلند پولکدار کامل به دست آمد که ترکیبی عالی بین تاریخ و مدرنیته را نشان میداد، ویژگی متمایز زیباییشناسی کیو. سیلوئت ها ادای خاصی به لباس سنتی ویتنامی آئو دای داشتند.