چند ماه پیش، مؤسسه مد روی ملیتا باومایستر “به سمت راست” رفت و او را برنده صندوق مد CFDA/Vogue معرفی کرد. این فصل طراح را در طومار بی پایان یافت. حداقل این فرمت فعالسازی دیجیتالی بود که او در حساب اینستاگرام خود ارائه کرد، که مجموعهای از تقلبها در میمهای محبوب TikTok، مانند Subway Girl، Get Ready With Me و SMR بود. این طراح در بازدید از استودیوی خود در لانگ آیلند سیتی گفت: «چیزهایی در مورد رسانههای اجتماعی وجود دارد، همه ما بسیار مجذوب میشویم، بنابراین استفاده از این نوع تکنیک برای ارائه مد جالب است».
“مدل/بازیگران” اجرای این تقلیدها از یک فراخوان بازیگری IG انتخاب شدند که حدود 700 پاسخ به همراه داشت. باومایستر، که همچنین مأموریت دارد مردم را متقاعد کند که طرحهایش، علیرغم نسبتهای اغراقآمیزشان، چندان افراطی نیستند، گفت: «فقط جالب است که آدمهایی واقعی باشند و شخص دیگری بتواند با آنها ارتباط برقرار کند. “برای مدت طولانی من بودم [categorized] به عنوان طراح که مجسمهسازی، مجسمهسازی، مجسمهسازی انجام میدهد، اما کارهای زیادی وجود دارد که در واقع برای مردم است.» من میخواهم کسی لحظههایش را در مترو داشته باشد. این در مورد فرش قرمز نیست، من نمی خواهم برای یک بار پوشیدن ظاهری انجام دهم. من دوست دارم این توازن خاص بودن را حفظ کنم تا لحظه ای خاص باشم، اما این برای هر روز است.»
شلوار جین رنگآمیزی شده با دست که با صفحه ابریشمی به نظر میرسید نمونهای از این تعادل عالی بود. بهار گذشته معرفی شدند، آنها برای پاییز برگشته بودند. باومایستر همچنین یک قلم مو را روی لباس های چین دار خود کشید و سپس آنها را با حرارت تنظیم کرد و یک گرادیان رنگی زیبا بین “خارهای” چین هایی که رنگ را گرفته بود و داخل چین که از آن محافظت می شد ایجاد کرد. آبی برقی که او استفاده کرد روی یک ست جین رنگ شده نیز ظاهر شد که قرار است عکس مناسب مورد علاقه کسی باشد. یکی دیگر از کارهای سطحی، چاپ جلیقه های ترومپ لوئیل روی تاپ و لباس بود. همیشه یک عنصر غیرمنتظره از اسپرت بودن در کار باومایستر وجود داشته است. او خیلی زود کفشهای گیرهدار را نشان میداد، و در این فصل یک لباس بدن دوچرخهسوار و لباسهای بادگیر خط A با آستینهای پفی وجود داشت.
سیلوئت های این فصل برای این برند نسبتاً استاندارد بود، اما دیدن پوشیدن آنها توسط افراد با تیپ های بدنی و هویت های جنسی متفاوت هیجان انگیز بود. این هیجانانگیزترین مجموعه باومایستر تا به حال نبود، اما آن را در «واقعیت» و تعامل جبران کرد.