در عمل، آن نگاه ویران شده دارای یک خمیدگی آخرالزمانی بود که در جاهایی به نخ میرسید. تصور اینکه برخی از لباسهای ابریشمی و ابریشمی که به سختی وجود دارند و جایی در دنیای واقعی پیدا میکنند، دشوار است. از سوی دیگر، کتهای پشمی شاه ماهی پیچیده شده و کتهای چروکیده و سایز بزرگ، ظاهری کاربردی داشتند که ملموستر بود. این احساس زمینی با حال و هوای فصل مطابقت داشت و به نظر می رسد به احتمال زیاد در پاییز در خیابان تأثیر خود را حفظ کند.
مجموعه آماده پوشیدنی پاییز 2023 استودیو آکنه
مدلها مانند پورههای چوبی با چشمهای تیره و تار در راه خود به سوی یک هیاهوی شبانه، با شلوارهای چرمی توری لاغر و ژاکتهای موتو بریدهشده که شبیه درختهای توس سفید پوسته پوسته شده بود و لباسهای قلاببافی سبز خزهای رنگآمیزی شده بودند، بیرون آمدند. گل هایی که به آرامی بر روی تعصب باز می شوند. جوهانسون ظاهر مضطرب و دست کاری لباس ها را به عنوان رد ظاهر فوق واقعی مد دیجیتال توصیف کرد که در چند سال اخیر رسانه های اجتماعی را فراگرفته است. شاید حداقل در تئوری، لباس ها به عنوان پادزهری برای یک روش وجودی بیش از حد تحریک شده و بسیار تکنولوژیک تصور می شد. معادل طنزآمیز سم زدایی دیجیتالی که همه ما به شدت هوس کرده ایم.
با تارهای کریستالی که از تنههای درختان پیچ خورده و گلهای قلاببافی روانگردان در شکوفههای کامل میچکید، امشب صحنه برای جنگلی مسحور شده در استودیو آکنه آماده شد. برای کارگردان خلاق، جانی جوهانسون، این مرجع خارق العاده ریشه در خاطرات دوران کودکی او در شمال سوئد داشت، جایی که حیاط خلوت، به قول خودش، “جنگ های بی نهایت” بود. جوهانسون که اکنون ساکن استکهلم است، برند Scandi را بر اساس زیبایی شهری مشخص ساخته است، برندی که ابتدا به جین سخت کوش و لباس بیرونی جذاب متمایل شد. مجموعه جدید به عنوان یک کاوش نوستالژیک در دنیای طبیعی از دریچه یک شهرنشین ارائه شد.