مجموعه آماده پوشیدنی مدرسه طراحی رود آیلند پاییز 2024

موضوعی برای پاسخگویی دانشجویان ارشد وجود نداشت. همه چیز مربوط به صدای فردی آنهاست.» گوئن ون دن ایجند، دانشیار و رئیس بخش طراحی پوشاک در RISD، در مورد کلاس پروژه های نهایی سال 2024 گفت. از آزادی ها که بگذریم، تعداد زیادی از بیانیه های پایان نامه دانشجویان نشان داد که آنها هم نسبت به هرج و مرج در جهان حساس هستند و هم در برابر اقتدار مقاومت می کنند. ژن سو در بی نظمی رشد می کند. کار ساختارشکنی او یک انرژی جنبشی را حفظ می کند. هستی حسینی با کنار گذاشتن خویشتنداری، بافتنی‌های عاج می‌سازد که بدن را آشکار می‌کند، در حالی که آس یین به تربیت مذهبی محافظه‌کارانه‌اش از طریق لنز تمرکز نرم نگاه می‌کند تا غم را به ترتیب به شادی تبدیل کند. او می نویسد: “صلیب تار یک ستاره است.”

مرز بین «رهبانی و مازوخیست»، مشغله‌ی آبراهام هسو است که مجموعه‌ی سیاه‌پوست خود را فرقه‌ها، فرقه‌ها نامید. محدودیت لباس سایه‌آمیز او با بی‌حوصلگی شگفت‌انگیز شماره دیگری تضاد داشت که وقتی مدل چرخید، پشت و پشت او را از طریق بند کمربند آشکار کرد. در عین حال، کاوش ملایم گلوری لی در لباس های شرکتی، بیشتر SFW است.

آنیا نورستروم از طریق لباس‌هایی که با کمک فناوری طراحی شده‌اند که حس دست را حفظ می‌کنند، به مشکل متمایل می‌شود، به‌ویژه یک لباس له شده در صورتی روشن. سو سیما مانند نوردستروم از برنامه CLO استفاده می کند که طراحی سه بعدی را امکان پذیر می کند. رقص با میله خودش مجموعه‌ای الهام‌گرفته از زره‌ها با لمس‌های آینده‌نگر را نشان می‌دهد. در داستان علمی تخیلی که سوفیا ژوک واسیلیوا ساخته است، سوسک ها انقلابی و نیروی خوبی در دنیایی هستند که دیوانه شده اند. اخلاق ممکن است این باشد که شوخ طبعی می تواند دیستوپی را کاهش دهد.

انسان ها، به جای شخصیت های حشرات، و موضوع یونیفرم، به روایت های فیونا فروناپفل و کایلین هارتلی دامن می زنند. اولی قهرمان هایش را در حال ساکن شدن در یک شهر ساحلی تصور می کند. لباس‌های نه چندان آن‌طور که به نظر می‌رسند، از جمله یک پیراهن راه راه روکش دار و دوخته شده یا ژاکت با روسری متصل، پیشنهادهایی هستند که به کمد لباس شخصیت می‌بخشند. مجموعه هارتلی حول یک فیلمنامه خود نوشته ساخته شده است. گروهی از لباس‌های خط راه راه سبز دهه 60 با املای «لطفاً مرا» می‌نویسند. برخی دیگر دارای صحنه هایی از فیلم اروتیک سوئدی هستند. من کنجکاو هستم (زرد).

تز هنری هاوک حول لباس جین، یک یونیفرم جهانی ساخته شده است. هاکس با تمرکز بر چیزی که “دوران ثبت اختراعات 1880-1900” می نامد، و با یک کتاب الگو از آن زمان کار می کند، از پارچه جین ارتقا یافته و همچنین پارچه های نقاش به عنوان مواد خود استفاده می کند و قطعات خود را با استفاده از سینگر 100 ساله خلق می کند. ماشین آلات دوخت. هدف هاوک با احیای و تفسیر مجدد جزئیات گذشته، ایجاد تعادلی زیبا بین تزئینات و عملکرد است. به دنبال او باشید تا به عنوان یک شرکت کننده در مسابقه طراحی سوپیما، این موضوع را بیشتر بررسی کند.

مجموعه شعر تشییع جنازه یی یی وان شامل یک لباس کلاهدار و روکش دار با کیفیت ابر مانند و یک ژاکت خزدار و کفش از کتانی خرد شده است، اما قطعه مقاومت یک لباس مجلسی محجبه با ساختاری شبیه پیشبند است. دامن چین دار با رز مشکی. به همان اندازه که لباس های او برای چشم ها آسان است، آنها نیز هدفمند هستند. وان که اخیراً پدربزرگش را از دست داده است، در بیانیه هنرمندش توضیح می‌دهد که «مرگ یک موضوع تابو است» در سنت فرهنگی چینی که در آن بزرگ شده است. در کاوش در غم و اندوه خود، او می خواهد از کارهای خلاقانه خود به عنوان وسیله ای برای ارائه آرامش و تسلی به دیگران در سوگ استفاده کند.

این باور که خلاقیت می‌تواند دنیا را تغییر دهد، احساس زیبایی است که بین همه دانش‌آموزان مشترک است. اتان هاسکینز در طول مطالعات طراحی لباس متوجه شد که می‌خواهد نقاشی را دنبال کند. سلف پرتره‌های اکسپرسیونیستی انتزاعی او که بر روی استایروفوم اجرا شده‌اند، مضامین منتخب او را «مشاهده، ارزش، دگرگونی و هویت» بررسی می‌کنند. نقاشی ها یادآور اهمیت پیروی از قلب هستند.

منبع