همانطور که ظاهر افتتاحیه ثابت می کند کسلر احساس خیاطی دارد. این کت و شلوار کوتاه دوخته شده با رنگ طلایی درخشان با بالاتنه بافتنی اصلاح شده و بازوبند ساخته شده با همکاری جواهرات RAV سوئدی با کهربا، که امتداد تم غروب خورشید است، ترکیب شده است.
در مورد نور، هدف طراح این بود که ساعت طلایی تابستان را به تصویر بکشد، آن بخش کوتاه کهربایی رنگ از زمان بین روز و شب. هم در نور ست و هم در پالت ترکیب، که (تقریبا) از روشن به تاریکی پیش می رود، منعکس می شود. کسلر میگوید که به تابستانهایی که در فنلاند گذرانده فکر میکند، جایی که «شما به خاطر بیرون رفتن، شاید با لباس شنا، ظاهر دیوانهکنندهای پیدا میکنید و سپس سرد میشود و یک پارک نایلونی روی آن میگذارید، یا ژاکت کشمیری خود را، و پاپوش یا صندل بپوشید. این ترکیب عجیب و غریب از لباس ها به نوعی است. کلوخ ها آنجا بودند (همکاری با Hasbeens سوئدی)، اما شاید جالب باشد اگر او به آن حال و هوای واقعی زندگی متمایل شود. شاید این چیزی بود که وقتی لباس زیر آرم دار را به باند فرود می فرستاد. وقتی از او پرسیده شد، او توضیح داد که این ادامه تم جان طولانی است که در مجموعه الهام گرفته از اسکی فصل گذشته معرفی شد. در اینجا، مدل را آسیب پذیر نشان داد تا مطمئن. در مقابل، یک مخزن ویسکوز و فولاد قابل قالبگیری بهطور فریبنده و به تمام معناهای کلمه قوی بود.
در مورد جین، یک جفت هوشمند در لمینت مشکی براق و گزینههای راه راه برای مردان و زنان وجود دارد. تاپ های Bandeau یک موضوع بود، اما تنوع جدایی ها نشان دهنده علاقه به نمایندگی دسته بندی محصولات به جای تعیین یک جهت روشن بود.
فصل بهار 1993 به خاطر آوردن گرانج به باند فرودگاه به یاد میآید، اما این فیلمنامه هرگز در فیلیپا کی اجرا نشد. در دوران طلایی دهه 90، این برند نشانههایی از خیاطی راحت، لباسهای فعال و جین را ایجاد کرد که به نسلی از کارمندان آگاه به سلامت اشاره میکرد. زنان. آن دهه همچنان جذاب است، اما ما فقط میتوانیم آن را از فیلتر امروز ببینیم. دهه 1990 به داستان تبدیل شده است. چالش کسلر این است که عناصر گذشته را ترجمه کند تا با نحوه زندگی و لباس پوشیدن ما صحبت کنند. او این کار را هم از طریق قطعاتی که مجدداً منتشر کردهاند و هم با بررسی مجدد طرحهای خطدار انجام میدهد، یکی از نمونههای آن یک دامن منشی کمکش و خاکستری است که با یک ژاکت و هدبند بدون آستین کوتاه ست شده است. این یک نگاه مشتق شده نیست، اما طرفداران مجموعههای Cerruti نارسیسو رودریگز فوراً حال و هوای آن را پیدا خواهند کرد.
زمان و نور موضوعاتی هستند که مجموعه بهار فیلیپا کی را روشن می کنند. امسال سی امین سالگرد تاسیس این برند است و لیزا کسلر و تیم به گذر سال ها فکر کرده اند. او این ایده را با اضافه کردن یک پتینه کهنه به لباسها انتزاع کرد و همچنین یک لوگوی جدید quatrefoil که از 9 و 3 تشکیل شده بود، معرفی کرد که نشاندهنده سال تاسیس شرکت است.
یک لباس اسلیپ مشکی با پیرایش مشکی شفاف نیز در همین راستا بود و دیدن ظاهری کامل در این مجموعه جدا از هم بسیار خوب بود. واضح است که طراح، که با آنتونی واکارلو در سنت لورن کار می کرد، در خیاطی و فلو تسلط دارد. گاهی اوقات به نظر می رسد که این مهارت ها در روایت های بیش از حد پیچیده که مخاطبان بسیار گسترده ای را هدف قرار می دهند گم می شوند. آن کت و شلوارهای کوتاه کجا پوشیده می شوند؟