در پشت صحنه، درست قبل از نمایش، واکارلو به این موضوع اشاره کرد که او به روش پیشگامانهای نگاه میکرد که گراهام لباسهای لولهای شکل شرکتش را برای محصول سال 1930 Lamentation پوشاند، لباسی که با جسارت بر هر ذرهای از چابکی بدنی رقصندگانش تأکید داشت. او با خنده گفت که Vaccarello اولین بار گراهام را با طرفدار مدونا در دهه 1990 کشف کرد، زمانی که دختر ماده (به درستی) مشغول خواندن ستایش گراهام برای آسمان بود. اما برای بهار، Vaccarello یک دهه قبل به گذشته YSL نگاه کرد – روزهای اواسط دهه 80، زمانی که مدلها روی سکوهای مرتفع مدرسه قدیمی با کلاهدار، روپوش موسیو سن لوران قدم میزدند. کاپوچ لباس ها آنها چشم اندازی از ظرافت بی رمق بودند، با لوازم جانبی بی شمار جواهرآلات، تا 9 نفر. ماکیلاژ به همان اندازه بیعیب و نقص در طرحریزی استعداد داشتند.
مدارهای گراهام و واکارلو در نمایش بهار 2023 او که در فضای تقریباً رویایی پاریسی از یک باغ بزرگ سنگفرش شده مملو از فواره آبشاری که مارسل کارنه از آن فیلمبرداری میکرد هیجانزده بود، بهطور شگفتآوری به یکدیگر چرخید. (مجموعه به ویژه برای نمایش، راه پله های جارو، سنگ های پرچم و همه چیز ساخته شده است.) نتیجه: یک بررسی بی سر و صدا حماسی از آنچه اتفاق می افتد زمانی که هم بدن را آشکار می کنید و هم پنهان می کنید – و فریسون که وقتی ظاهر خود را طولانی می کنید ایجاد می کنید. ، لاغر و پر از نگرش.
Vaccarello بر روی تمام پوششها و روپوشها برای مجموعهای از لباسهای برشخورده زیبا از پیراهن در دو وزن مختلف، یکی سنگینتر و ماتتر، ظاهری ساختار یافتهتر ایجاد کرد. دیگری سبک تر و باریک تر، به آرامی – و به سختی – بدن را در زیر می پوشاند. برخی از این لباسها زیر کتها و سنگرهای بزرگ جارویی که به نسبتهای ستونی باریک از شانههای بزرگ چرم یا توید یا پشم میافتادند، یا با چرم بیشتر به شکل ژاکتهای بزرگ بلوزون که وقتی برش آنها به سمت کمر میرفت به سمت داخل خفه میشدند. (Vaccarello به طرز ماهرانهای از سیلوئت تقلید کرد و با یک ژاکت روکش دار با کلاه روی شلوارهای باریک، روز را بیشتر کرد – و در مقابل، همه چیز را با یک سری کت و شلوار پیژامه فوقالعاده گشاد کرد، که برجستهتر از خالهای عاجی بر روی مشکی است.)
مارتا گراهام، رقصنده و طراح رقص مدرن و تندرو آمریکایی، زمانی گفت: «از نظر من، بدن چیزی را می گوید که کلمات نمی توانند. احمقانه نیست اگر فکر کنیم که آنتونی واکارلو از سنت لوران با آن موافق است. کار او برای خانه همیشه شکوه و جلال جسمانی را بالا برده است. دیدگاه خود او نسبت به جسمانی – قوی، جشن، بدون عذرخواهی – و میراث خانه با هم ادغام شدند تا کاملاً هماهنگ باشند.