احتمالاً ملکه الیزابت دوم آخرین لطف را به ریچارد کوین کرد. واکنش او به مرگ او باعث شد که طراح چاپهای رنگارنگ و چند گل برای ادای احترام به او ثابت کند که میتواند به همان اندازه دقیق و گسترده در رنگ مشکی بسازد. 22 نگاه اول، که بسیاری از آنها با توری مشکی پوشیده شده بودند، توسط کوین و تیم اصلی شش نفره او و 20 کمک کننده در زمان نمایش، روز و شب، در 10 روز پس از مرگ ملکه انجام شد. “فکر می کنم این یک کار واقعی عاشقانه بود.
او تمام خطوط را برای آن بخش به کار گرفت: کتهای تابدار مشکی، ترجمههایش از لباسهای رسمی دهه 1950، شنلهای بزرگ در لورکس، یک لباس تونیک مخملی با سنجاق بزرگ و پر زرق و برق نگیندار. تمام صورت های مدل یا به طور کامل در توری های توری درازای کف پوشیده شده بود یا با توری نقطه ای پوشیده شده بود. زیر یکی، یک تاج سیاه ریز نمایان بود.
البته کوین بیش از هر طراح دیگری در تاریخ مد لندن به پادشاه فقید بدهکار است، زیرا او در سال 2018 به اولین نمایشگاه او آمد و اولین جایزه سالانه طراحی ملکه الیزابت دوم را به او اهدا کرد، میراث او برای ظهور. طراحان مد در بریتانیا او مجموعهای را که برنامهریزی کرده بود تغییر داد، دیوارها را سیاه پوش کرد و تکههایی از فیلمهای ویدئویی دوران جوانیاش را روی صفحهنمایشهای نصب شده در یک نصب معلق مرکزی پخش کرد.
قابل درک است اگر آن بخش فرصت یا قدرت آتلیه را نداشته باشد تا به طور کامل موضوع خود را بیان کند. تمام ذهنها و دستهای جوان در ریچارد کوین وقف این بود که ثابت کنند برای یک لحظه تاریخی برابر هستند. سیاه آن را به خوبی در سایه قرار داده است. با این حال، فینال، حجاب توری را به روشی امیدوارکننده بازگرداند: یک عروس، سفیدپوش، با اسپری عظیم گل. از زمانی که الیزابت دوم برای اولین بار به او کمک کرد، عروسی به یکی از پایه های اصلی تجارت او تبدیل شده است. او همچنین می تواند از او تشکر کند.
«آنچه در آنجا دیدید او با کورگی هایش بود که با حیوانات و طبیعت تعامل داشت. حتی کمی جایی است که او در کالسکه در مراسم تاج گذاری است، و نمی داند که از او فیلم گرفته می شود، با شاهزاده فیلیپ می خندد و شوخی می کند، و ناگهان دوباره آماده می شود. بنابراین، به این ترتیب، آن سد را می شکستم و می خواستم برای او سوگواری کنم.»
و سپس، خوب، با قسمت دوم شروع شد: نمایشی که باید می شد. کوین در نظر داشت که حول مفهومی در مورد نظارت عمومی بچرخد. دوربینهای مداربسته از «لوستر» مرکزی بیرون میآمدند. صفحههای ویدیویی ملکه به فیلم زنده تماشاگران تغییر یافت. سپس رندرهایی از کت و شلوارهای پیازدار چند رنگ، کتهای گلدار مشخص او، گلدوزیهای خالخالی پردار، یک جفت شنلهای جواهری کوتاه.
برای ما تقریباً تحسین برانگیز بود که تمام احساسات عزاداری خود را در آن قرار دهیم.» ما میخواستیم آن نوع هنر واقعی، زیبایی سلطنت را داشته باشد، و سعی کنیم تمام شکلها و گلدوزیهایی را که انجام میدهیم به همان ایدهای از لباسپوشی که در زمان پدرش انجام میدادند، تبدیل کنیم. [King George VI] فوت کرد.”