ریچل کومی در یک صبحانه اخیر در حال یادآوری خاطرات بازار چلسی بود. در دهه 1990، قبل از اینکه قوانین منطقهبندی راه را برای بلندمرتبههای لوکس در خیابان ششم باز کند، دلالان عتیقه و کلکسیونرهای آشغال، زمینهای خالی از خیابانهای 24 تا 27 را به بهشت آخر هفته برای عاشقان قدیمی تبدیل کردند. کومی یک بار به طور تصادفی با انباری از منسوجات چاپ شده برخورد کرد که هنوز هم امروزه از آنها به عنوان مرجع استفاده می کند، در میان بسیاری از گنجینه های دیگر که مدگرا هستند و نه.
قدم زدن به فروشگاه او در خیابان کراسبی در سوهو چیزی شبیه به حس کیسمت را در ذهن تداعی میکند که یک سفر صبح شنبه به بازار چلسی داشت، قفسههای پر از تکههایی با یک حس خاص، از یک تاپ قلاببافی تابستانی با سنجاقکها. به الگو، به یک لباس اسلیپ پوپلین که در مهره های شیشه ای برش باگت انتخاب شده است. آنها به نظر میرسند که میتوانند قدیمی باشند، فقط بدون تمام کارهای خسته کننده.
نه این که کومی چیزی علیه پای کاری داشته باشد. او بیش از 20 سال در این کار بوده است. این یک مرحله حرفه ای است که برخی از طراحان (به ویژه طراحان مرد، به ویژه در میلان و پاریس) به برج های عاج عقب نشینی می کنند و ارتباط خود را با آنچه زنان می خواهند از دست می دهند. او هنوز روی غریزه شخصی کار می کند، که به نوبه خود او را با مشتریانش مرتبط نگه می دارد. کمربند پیش بند جین مشکی در ترکیب بهار، یک اکسسوری زیبا با یک جیب زیپی است که نیاز به کیف را بی نیاز می کند، زیرا خود کومی وقتی هندزفری است خوشحال تر است.
او همچنین به دنبال ایده های بیرونی است، البته. با توجه به عروسی های تابستانی، او یک کتانی تک شانه از پنبه دودی کشیده همراه با یک دامن همسان شلاق زد. آنها با هم یا جدا از هم پتانسیل سایش مجدد جدی دارند.