اگرچه لباسها امضای برند هستند، اما با بافتنیهای فوقالعاده (برخی از لباسهای شاد) که با پرهایی بال میزدند، رقابت داشتند که به هر کمد لباسی حس لوکس میبخشید. همچنین در حال حرکت بود حاشیه. یک دامن ساخته شده از رشته های درخشان این اجناس با یک ژاکت ملایم عروسکی ست شده بود. تیلور در توضیحی گفت: «من وسواس زیادی به استایل کردن داشتم، به این فکر میکردم که چگونه چیزها را راحتتر احساس کنم، اما همچنین با یک حس تعجب.» یک لمس غیرمنتظره این است که شطرنجی روی دامن با کرسل بافتنی چاپ شده بود که همه چیز را سبک نگه می داشت. در مقابل، کت موهر چک شده، مانند یک کت بزرگ از جنس شاه ماهی، دستی پررنگ داشت.
طراح در مورد کتهایش با حاشیههای نخ نقرهای که از یقه آن آویزان شده بود، گفت: «میخواستم مطمئن شوم که آنها کمی خودانگیختگی نسبت به آنها دارند یا احساس میکنند چیزی لذتبخش وجود دارد.» این رویکردی است که او در سراسر مجموعه به کار برده است، روی قطعاتی مانند ژاکت نخ تابیده با حاشیه یا کت شب متالیک با طرح پوآره با درخشش طلایی گرم.
تانیا تیلور اغلب آثار هنری خود را برای لباسهای زیبایش به چاپ تبدیل کرده است، اما به نظر میرسید که رسا بودن و دست نقاشیهای او فقط روی بوم وجود دارد. در طول چند فصل گذشته، به نظر میرسد که طراح سبکتر شده و با دستی آزادتر به مجموعههایش نزدیک شده است. مجموعه پاییز یکی از شادترین و گسترده ترین مجموعه او بود. باید برای مشتریان فعلی جذاب باشد و مشتریان جدید را جذب کند.
آن لباس های زیبا به جایی نرسیده اند. علاوه بر چاپ گل های فصل، راه راه هایی با دست طراحی شده بود که ناقص بود. اگر یک دامن فلامنکو آستینی بود، آنهایی را که روی یک عدد لَمِ فوقالعاده چاپ شده بودند که طلایی میتابید، توصیف میکرد. لباسهای تک رنگ، برخی از آنهایی که تیلور آن را مواد جادویی کشش غواصی مینامد، دارای پیچ و تابها و کراواتهایی بودند که شبح را شکل میدادند. تیلور که در مورد سایز بندی فراگیر جدی است، می گوید: «من مدام به این فکر می کردم که چگونه طرح های من با افراد مختلف صحبت می کنند.