میسلی از خانواده و حلقه دوستان خود – گروهی متشکل از شخصیت ها، استعدادها و نسل ها – برای مجموعه زمستانی استفاده کرد و سخاوتمندانه آن را با فراوانی خود پاشید. شادی زندگی. او میگوید: «زن پوچی من یک بوهمی شهری است، او عاشق سفر است، او در حرکت دائمی است. “این مادر است، دختر است، مادربزرگ است – تا زمانی که از زندگی لذت می برند، بخشی از جامعه پوچی هستند.”
او توضیح داد که حاشیهها امضای Miceli هستند، زیرا آنها «بیاهمیت را به لباس میآورند». آنها همچنین احساس انرژی و زرق و برق را که ترکیب اصلی اتصال Pucci-Miceli است، می دهند. زن پوچی، با هر سنی که باشد، در حال حرکت است، با بلوزهای زیپدار الهامگرفته از لباسهای اکتیو در کیلتهای چاپ نایلونی بازیافتی براق و پرینت چیندار و روزهای بارانی را در پانچوهای مومدار کلاهدار محافظ که دارای لیسرژیک هستند میچرخد. مارمو الگو.
این مجموعه جشن، جسور و رنگارنگ، تمام اصول اولیه لیبل را زنده نگه می دارد، در حالی که چند یادداشت جدید را به ترکیب معرفی می کند. لباس بافتنی اضافهشدهای جدید بود که به صورت کاپلت رنگین کمانی با لبهای موجدار یا پانچوی لبهدار با دست بافتنی و وصلهای کار شده با اینترزیا افقی ارائه میشد. میسلی گفت که “خوشحال است که به چیزی دست یافته است که پوچی است، بدون اینکه توسط پرینت ها به شکل بزرگی لوگو شده باشد.” او همچنین از رنگ مشکی به عنوان نخ در کل مجموعه استفاده کرد و از چاپ به عنوان لولهها، درجهای جانبی، روبانهای فولارد و حاشیهها استفاده کرد، در حالی که پالت رنگ را با «گزینههای بیشتری که شخصیت آن را بدون نیاز به پرینت کامل منعکس میکنند» گسترش داد.
کامیل میسلی، وفادار به ریشه های ایتالیایی خود، مجموعه زمستانی پوچی را نام برد لا پیاتزتا، نه تنها به کانون معروف کاپری به اندازه دستمال اشاره می کند، بلکه به مفهوم میدان شهر به عنوان بخشی از فرهنگ ایتالیایی، فضایی باز برای اجتماع و ارتباطات اشاره می کند. این ارزش ها و ایده از فامیلیایکی دیگر از اجزای سازنده سبک زندگی ایتالیایی، رانندگانی هستند که Miceli در آغوش میکشد تا پوچی را با انرژی جدید جسورانه شارژ کند.
مهمانی ها زیستگاه طبیعی زن پوچی هستند و میسلی می خواهد که او زیر توپ های دیسکو بدرخشد. شلوارهای ساق شلواری با شلوارهای دیسکو ادای احترام به جذابیت جوشان رافائلا کارا، دختر شوی ایتالیایی معروف در دهه 80 است که طراح را به یاد سالهای نوجوانی میاندازد. تمایل میسلی به لباسهای شیفون با طرحهای بلند با دکلتههای ژولیده، در گزینههای شیکتر و متناسبتر با بدنهای پیچیدهتر یا با شمارههای ساتنی چاپ پلنگ منتقل میشد – مقدمهای جدید بهعنوان «امیلیو فقط گورخر میکرد». در آن زمان،» میشلی گفت. میسلی گفت: “من عاشق چاپ پلنگی هستم، فکر می کنم یک کلاسیک است، و معتقدم که با چاپ های روانگردان امیلیو بسیار خوب کار می کند.” مطمئناً اولین قدم برای موفقیت است.