درک لام به ترکیب هفته مد نیویورک بازگشته است. در ژانویه، او به عنوان مدیر خلاق Callas Milano، برندی که توسط همسرش یان-هندریک شلوتمن و مارکو پانزری به عنوان منبع مستقیم برای مصرف کننده لوازم ضروری ایتالیایی با طراحی خوب، تأسیس شد، انتخاب شد. اگرچه مشخصات آن کوچک است، اما نام آن توسط خریداران آشنا که از ظرافت شلوارهای دوخت آن قدردانی می کنند، زمزمه می شود.
ماهیت کالاس میلانو تغییر نکرده است. در یک قرار ملاقات به سبک سالنی در سوئیت هتل چلسی، لام گفت: «ما گرد هم آمدیم تا لباسی خاص بسازیم، لباسی که به آن نگاه کنید و بگویید «من آن را میخواهم»، زیرا میدانم به کجا میروم. آن را بپوشم و می دانم که زیاد آن را خواهم پوشید.» اما دیدگاه لام برای این برچسب جاه طلبانه تر است. کت سه دکمه چک شده که او با آن باز کرد، به شکل شبح ساعت شنی، با آستینهای 3/4 قد، از طریق کمر حجاری شده است، در حالی که یک لباس سیاه و لایه لایه با تکان دادن سر در جهت مادام گرس پوشیده شده است. Lam و Schlottmann اکنون در پاریس زندگی می کنند، و بازدید از نمایشگاه Fondation Alaia’s Grès در سال گذشته الهام بخش بود.
مجموعهای از شلوارهای جذاب وجود دارد که این دسته یکی از کت و شلوارهای قوی لام از 15 سالی است که برند همنام خود را داشت. یک استایل مشکی صاف با یک کرست دکمه ای قابل جابجایی و دیگری به رنگ سفید با روکش ابریشمی مشکی دو برجسته بودند.
در سراسر این هفته، برندهای مستقلی وجود دارند که از باند فرودگاه به ارائه ها یا به طور کلی از یک شکاف تقویم کم می کنند. نمایش ها بسیار گران هستند و چشم انداز خرده فروشی زیر پای همه تغییر می کند. لام و شلاتمن کهنه سربازانی هستند که قبلا توسط سیستم جویده شده و تف کرده اند (اگرچه ممکن است شخصیت پردازی را رد کنند، زیرا رفتاری زیبا دارند). مدل DTC و ارائه متمرکز آنها میتواند الهامبخش سایر برندهایی باشد که سعی میکنند اندازه مناسب را برای آینده انتخاب کنند.