مجموعه آماده پوشاک Brunello Cucinelli پاییز 2024

علاقه برونلو کوسینلی به کتاب به حدی است که او یک کتابخانه وسیع به نام La Biblioteca Universale در زادگاهش Solomeo ساخته است. برای ارائه امروز، او تمایل خود را به ادبیات، تکرار فضای یکپارچهسازی با سیستمعامل یک Caffè Letterario که مجموعه پاییز را قاب بندی می کرد، زیاد کرد. کارولینا کوسینلی، رئیس مشترک و مدیر خلاق این برند، گفت: “این در مورد اجتماع است، استقبال از مهمانان در مکانی که می توان ایده ها را به اشتراک گذاشت.” به همین مناسبت، به جای یادداشت های نمایشی، یک روزنامه چاپی در قالب یک روزنامه (یک گونه در معرض خطر) ارائه شد. به نام The Solomeo Post، صفحه اول آن نقل قولی از Edna St.Vincent Millay داشت: “زیبایی هرگز به خواب نمی رود.”

مانند یک کتاب خوب که شما را مجذوب خود می‌کند، دنیای نرم کوسینلی شبیه پیله‌ای است که دوست‌داشتنی و گران‌قیمت است. تجمل مفهومی است که کوسینلی با تحسین از آن استفاده می کند: “من به تجمل ملایم اعتقاد دارم.” “این خلاقیت بدون افراط است، این نبوغ صادقانه است، این است که خود را به خوبی معرفی کنید و در عین حال به دیگران احترام بگذارید. در نهایت این در مورد یافتن زیبایی در سادگی است.»

این مجموعه تا حدی از سادگی استفاده کرد. خیاطی نرم با الهام از مردانه – مانتوهای شهری ترمه ناز. کت و شلوار مایع و مایع؛ بلیزرهای باریک در ترمه دوتایی – دارای درخشندگی درخشندگی غیرمنتظره‌ای بودند، با سطوحی که با نخ‌های لورکس و پولک دوزی دوزی شده بودند. Cucinelli این برداشت از sartorial را به عنوان “رسمی خود به خودی” توصیف کرد، با اشکال ظریفی که توسط بافت های به هم چسبیده حفظ شده و در عین حال انعطاف پذیر و غیرقابل تصور است. به عنوان یک نقطه مقابل تاثیرگذار، مجموعه ای از بافتنی های تخیلی دست ساز دارای انواع بافت های استادانه بود. ساخت برخی از قطعات حدود 60 ساعت طول کشید. نقوش Argyle و Fair Isle از طریق تکنیک‌های سه‌بعدی هنری بازتفسیر شدند. بافت‌های کرکی با پولک‌های پولکی تزیین می‌شدند، با پرها در هم قرار می‌گرفتند، یا بافته می‌شدند تا جلوه‌ای تابی مانند توری به دست آورند. دنج و فوق‌العاده، همراه با شورت‌های شیک یا شلوارهای با کمر بلند یا پوشیده شده بر روی پیراهن‌های بلند مردانه از جنس پاپلین، بسیار دیدنی به نظر می‌رسند. کارولینا کوسینلی آنها را “قطعه های احساسی” نامید.

منبع