مجموعه آماده پوشاک پائولینا روسو پاییز 2023

یا، حداقل، به همان اندازه که این جفت به طور دسته جمعی مایل به برداشتن چیزها هستند، با توجه به اینکه نخ های آنها در اسکاتلند با دست رنگ می شوند، در لیدز ریسیده می شوند و سپس در لندن به صورت لباس جمع می شوند. تکان دادن LVMH و Woolmark که شایستگی آنها را دارد ممکن است باعث تقویت بیشتر آنها شده باشد، اما Russo و Guilmard مایلند مسائل را بیش از حد پیچیده نکنند. روسو گفت: «با لباس‌ها، ما فقط سعی می‌کنیم آن احساس خاص یا اصرار به خلاقیت را که در جوانی دارید به تصویر بکشیم. “برای ساختن دنیای خود با استفاده از هر آنچه در اطراف خود دارید.”



منبع همانطور که او باید باشد. روسو از زمانی که در سال 2018 با مجموعه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد سنت مارتینز در لندن سروصدا کرد، در میان ذائقه‌سازان لندن یک «چیز بزرگ بعدی» بوده است، سپس دو سال بعد آن را با مجموعه کارشناسی ارشد مشابهی دنبال کرد. در واقع آنقدر سر و صدا شد که او به سرعت توسط Ssense، توسط سولانژ و ریحانا پوشیده شد، و همکاری پرهیاهو و پرفروشی با آدیداس به دست آورد. (روسو همچنین فینالیست جایزه بین المللی Woolmark در سال جاری است و برنده در آوریل اعلام می شود.)

ممکن است همه چیز در Paolina Russo HQ تغییر کند، اما جدیدترین مجموعه به نظر یک تکامل هوشمندانه و ظریف از کدهای تثبیت شده این برچسب است. با عنوان «پیک نیک شهر»، لوک بوک با نوستالژی اواخر دهه 2000، سفر این دو را از دختران شهر کوچک تا رقبای شهرهای بزرگ ترسیم می‌کند – نگاهی اجمالی به تابلوی خلق و خوی رویای تب‌آلود از عکس‌های ویدیویی Legend of Zelda، حاشیه‌های کودکانه را نشان می‌دهد. فضاهای حاشیه‌ای حومه‌ای، و وسایل دوچرخه‌سواری شیک – که از طریق لنزهای زیبای Russo و Guilmard فیلتر شده و به قطعات بسیار هوشمندانه تبدیل شده‌اند.

تنها چند روز پس از اینکه پائولینا روسو اعلام کرد که نام تجاری او نیمه نهایی جایزه LVMH امسال است، این طراح 27 ساله کانادایی از قبل به دنبال رفتن بود. روسو در مورد چرخش کوتاه قبل از ارائه هفته آینده در پاریس گفت: “ما تعداد زیادی تکالیف را انجام داده ایم تا مطمئن شویم که آماده هستیم.” “من خیلی هیجان زده هستم.”

با این حال، مشخص شد که نامزدی LVMH نمی‌توانست به‌طور تصادفی زمان‌بندی شده باشد: روسو که اخیراً یک همکار برای این لیبل، لوسیل گیلمارد، وارد کرده است، اکنون احساس می‌کند که آماده است تا برند خود را به سطح بعدی برساند. روسو گفت: “Lucile این بخش اضافی از نام تجاری را آورده است که من نمی دانستم تا زمانی که این اتفاق می افتد وجود داشته باشد.” “دنیای این برند توانسته است کمی بیشتر باز شود و من به عنوان یک دوتایی بسیار قوی تر احساس می کنم.” گیلمرد گفت: ما همدیگر را درک می کنیم و از همدیگر حمایت می کنیم.

کشباف های کابلی کلاسیک برای ایجاد الگوهای زره ​​مانند بر روی جلیقه ها و دامن ها کشیده و منقبض شده بودند، در حالی که یک جزیره زیبا نتیجه طراحان ایجاد خطوط پر زرق و برق و پاستیل های خود بر روی رایانه بود و سپس آنها را به عقب برگرداند تا با استفاده از الیاف طبیعی بافته شوند. روسو گفت: «همه چیز به صورت دیجیتالی شروع می‌شود، اما پس از آن باید آن را به جایی برگردانیم که در آن حسی دست ساز دوباره پیدا کند. شاید مرتب‌ترین نمونه آن گوشواره‌هایی باشد که با الهام از اشکال اسباب‌بازی قدیمی ژاپنی Beyblades، که فصل گذشته در پلاستیک درخشان دیده شد، اما در اینجا توسط یکی از دوستان پسر عموی گیلمرد روی چوب حک شده بود: به نوعی آینده‌نگر و باستانی، مانند سلاح‌های فرازمینی. از لاشه یک کشتی وایکینگ بیرون کشیده شد.

در همین حال، کیف‌های کراس‌بادی از یک چرم بازتابنده سازگار با محیط زیست ساخته می‌شدند که بر روی آن نقش دنده‌های لباس بافتنی نقش بسته بود تا الگویی جذاب، مانند رد لاستیک‌ها، یا همان‌طور که روسو پیشنهاد کرد، مالش‌های قبرستانی را ایجاد کند. آنها آمیختگی عجیب ساده لوحی کودکانه این جفت را با پیشگامان به تصویر کشیدند. بافتنی‌های عدسی‌شکل به‌ویژه جذاب بودند که توهمی از حرکت گرافیکی در طول بدن ایجاد می‌کردند، سبکی شبیه به ایسی میاکی و سهولت در پوشیدن داشتند که روند پرزحمت توسعه تکنیک بافتنی را به چیزی که می‌توانست رد کرد. به صورت انبوه تولید شود.