نیکولو پاسکوالتی با الهام از عکسهای نونای ورونزی خود، به دنبال زوزههایی از زرق و برق قدیمی، بهویژه آنطور که در پاییز امسال در ایتالیا بیان شد، به حافظه عمیق خاطرات خود رفت. اگرچه ارجاعات کمی به دهه های 30 و 40 وجود دارد، این مجموعه نوستالژیک نیست. ارجاعات توسط حافظه تحریف می شوند و به گفته طراح در تماسی، “در زمان حال دوباره ترسیم می شوند.”
هر فصلی که طراح در حال توسعه عنصر آراستگی مجموعه خود است، ترکیب خیاطی با خطوط ارگانیک یکی از امضاهای این برند است، مانند کت کتانی با آستین منحنی. خطوط A و شکلهای مخروطی بسیاری از شبحهای پاییزی را مشخص میکنند، مانند ظاهر باز، یک کت تابدار آستین بلند که از دو نوع خز مصنوعی ساخته شده است، یکی که به نظر طراح، مصنوعی و دیگری واقعی است. سرآستین های خز عمیق نیز شلوار آسیاب شده است. بسیاری از موادی که Pasqualetti استفاده میکند، بهصورت بیسابقه یا بهروز شده هستند، و دیدن این که آنها با جین چه کردند، شگفتانگیز است. طراح از میانبر استفاده نکرد، لبهای که روی قطعه تکهکاری شده میبینید، سجاف واقعی جین بهروز شده است. پتینه معتبر است بنابراین، برای این موضوع، این رئالیسم جادویی دیدگاه این طراح است.
منبع
کار پاسکوالتی با ظرافت تعریف می شود. طرح ها خم می شوند و در فضای اطراف خود ترکیب می شوند. از نظر این ویراستار، برخی از نگاهها شبیه طرحهایی است که به سرعت درهم کشیده شدهاند. فضایی برای تفسیر باقی می گذارند. هیبریدهایی مانند دامن-شلوار کپی شده این برند و دامن-شلوار این فصل، به معنای واقعی کلمه پوشنده را دعوت می کنند تا خود را در سایه های ترکیبی و تفسیری قرار دهند. با گسترش این ایده، پاسکوالتی سیمهای تغییر شکل را به برخی از ظاهرها اضافه کرد، مانند یک پیراهن سفید با آستینهای بال و آنچه که آنها به عنوان یک مجموعه «سوررئال» توصیف میکنند، یک کت پشمی سیمی که روی لباس کتان سیمی پوشیده میشود. آنها هر دو از یک طرح هستند و با هم “یک شکل سه بعدی تحریف شده” را تشکیل می دهند که می تواند با هوس های فانتزی پوشنده سازگار شود.
“کاملا ناقص” زیبایی شناسی و رویکردی را توصیف می کند که بسیاری از طراحان در مواجهه با آشفتگی جهانی و براق بودن ارتباطات دیجیتال از آن استقبال می کنند. همچنین کارکرد حافظه را توصیف میکند – آن «کمد لباس» ناملموس تأثیراتی که همه ما از آن بیرون میکشیم.
لباس آژیر حاشیهدار و پولکدار که با حلقه سرامیکی تزئین شده است، دراماتیکترین و مستقیمترین بیان تم زرق و برق است، اما از بسیاری جهات به دلیل اینکه بسیار آشکار است، دور از ذهن است. جالبتر برداشت طراح از سیگار کشیدن است، یک برش منحصربهفرد با زیپهای دامن بلند در جلو و پشت برای ایجاد حس شلوار در هنگام بسته شدن. پاسکوالتی میگوید: «من میخواستم روی لباسها و نمادهای قابل تشخیص مانند پولکها و دوخت لباسهای مردانه کار کنم و سپس آنها را با چیزی که غیرقابل تشخیص است ترکیب کنم». («چیزی» در این مورد می تواند به معنای لوازم جانبی یا شکل یا نسبت باشد.)