با این حال، تزیینات – برخی محدود، برخی دیگر نه چندان زیاد – بیانیه ای قوی برای عصرانه داشتند. منجوقهای شیبدار بر روی سینهها نشسته بودند، مینیپوش دهه 70 با یک نمایش آتشبازی از پولکهای پولکها، و شمارههای شبانه آبی رنگی یا تخته سنگی پخش میشد. گتسبی بزرگ از راه مراد، حاشيه هوس باز و همه. برای مثال، آنها، بهعلاوه یک لباس نیمتنهای برنزی با پرتوهای پولکهای پولکزی، احتمالاً در فصل جوایز، دقیقاً در زمانی که مراد سومین بوتیک خود را در دوحه افتتاح میکند، روی فرش قرمز قرار خواهند گرفت.
مجموعه آماده پوشاک زهیر مراد بهار 2023
طراح همچنین معادله ای بین flou و آزادی ترسیم کرد، و آنچه را که در تزیینات شماره گیری می کرد، در ماشاپ ها درست می کرد، مانند اتصال توری لاکی با مش، مخلوط کردن نوعی پارچه ابریشمی با امواج توری ایستاده، یا – به طور محافظه کارانه تر – دوش گرفتن. یک لباس مجلسی اثیری با گل های سه بعدی در نخ ابریشم دوزی شده. و به نام آزادی، مراد حتی به گروه bralette ملحق شد – سبک معمول او نیست، اما طراح چیزی نیست، اگر در مورد آنچه که پایه جوانترش می خواهد بپوشد، آگاه نباشد.
اما در حالی که شبحهای مراد ممکن است از صخرههایی الهام گرفته شده باشند که از زمانهای بسیار قدیم توسط باد مجسمهسازی شدهاند، خط اصلی کوتوریر آزادی جسم و روح است. برای فصل بهار، او این حال و هوا را از طریق پارچهها و روشهای جدید، مانند ارگانزای چاپ شده میکرو چیندار با توری در یقه یا ساتن چیندار و پارچهای بدون تزئینات، هدایت کرد.
برای عصر، لباس ها به بدن قالب زده می شدند و برش های آن ها به صورت استراس می شد. یک ژاکت مشکی، که در جلو به تندی دوخته شده بود، در طرف مقابل بدون پشت بود. یک ژاکت تافته فوشیا که با گل های تونال گلدوزی شده بود، همراه با شورت همسان بود. لنگر انداختن یک لباس پیراهن سفید روکش دار توتم جدیدی بود که مملو از نمادگرایی بود: ققنوس طلایی که از خاکستر برمی خیزد.
لعنت به سرفصلهای تلخ، مشتریان زهیر مراد مشتاق رنگ صورتی هستند – رنگ آنقدر برای توچال خوب عمل کرد که برای فصل بهار، در رنگهای جامد، رنگهای غروب آفتاب و در چاپهایی با الهام از شگفتیهای طبیعی مانند کوه رنگین کمان در پرو یا گنبدهای نمکی دوباره به کار گرفته شد. تصویر زاگرس توسط عکاس هوایی آلمانی تام هگن.