مجموعه آماده پوشاک باخ مای بهار 2025

در این فصل در نیویورک، بسیاری از طراحان به طور غیرمعمولی احساس ناراحتی می کنند. در پشت صحنه، بسیاری از استعدادهای برتر هفته صراحتاً از دنبال کردن مد برای شادی و نشاط صحبت کرده اند – به ویژه در زمانی که تنش ها با انتخابات آینده ایالات متحده به اوج خود رسیده است و اقتصاد همچنان در حال تزلزل است. باخ مای نیز در این حال و هوا بوده است. مای قبل از نمایش خود در پشت صحنه گفت: “این سال گذشته سخت ترین سال زندگی من بود.” “در حال حاضر برای طراحان جوان سخت تر از همیشه است.” بنابراین، برای بهار، مای به شدت نیاز به تقویت روحیه در استودیوی خود داشت – و شادی خود را با تزریق لباس‌های شب و لباس‌های فرش قرمز با دوز سنگینی از رنگ‌های روشن و شاداب یافت. مای که نقل قول الهام‌بخشی از آلبر کامو را برای این فصل به اشتراک گذاشت، گفت: «می‌خواستم در مورد پنجه زدن از میان آن تاریکی باشد – هیچ بخیه‌ای از رنگ سیاه وجود ندارد. تابستانی شکست ناپذیر.»

پالت رنگی شیرین مای برای بهار مطمئناً می تواند لبخند را بر ترش ترین چهره ها نشان دهد. مای با ارجاع به آثار هنرمند جیمز تورل و معمار مکزیکی لوئیس باراگان، مجموعه‌ای از شب را که با سایه‌های قرمز روشن، نارنجی، صورتی، و سبزهای کف دریا بازی می‌کرد، به پایان رساند. او گفت: “من عاشق استفاده عمیق باراگان از رنگ هستم که در عین حال جسورانه و ظریف است.” این ترکیب تقریباً معادل مد گرفتن رویه بود. رنگ‌های بی‌رحم به‌ویژه روی طرح‌های مای، مانند یک لباس نیم تنه بدون بند با دامن توری آبشاری به رنگ‌های قرمز، صورتی و بنفش به خوبی کار می‌کردند. و یکی از قوی‌ترین قیافه‌های او، یک تاپ آستین دار سفید مات با یک قطار پشتی آبشاری، که بر روی یک کوتاه سبز کم‌رنگ طراحی شده است – ترکیبی تازه و نعنایی.

بسیاری از خلاقیت‌های مای که در این فصل آماده جشن هستند، تفسیر او از زرق و برق آمریکایی بود (نگاه کنید به: “شلوار جین” ارگانزای رنگارنگ او)، اگرچه او همچنین عناصری از اواسط قرن اوت کوتور و هنر سنتی ژاپنی Bijinga را القا کرد. با این حال، مشکل طراحی لباس این است که چیزها باید طراحی شده و به کمال برسند: برخی از طرح‌های پیچیده‌تر مای، مانند لباس‌های V عمیق او با دامن‌های چین‌دار، مشکلات تناسب آشکاری در قسمت سینه داشتند. مواد او، البته، مثل همیشه لوکس بود – با ظروف مجلل، موآر و ساتن تمام شده بود. او گفت: «ما سبکی می‌خواستیم، اما گاهی اوقات برش‌های جاه‌طلبانه‌اش از مواد و رنگ‌های زیبایی که برای ساخت آن‌ها انتخاب می‌کرد، منحرف می‌شد. برخی جزئیات، مانند نوارهای ضخیم روی لبه لبه، یا دستکش‌های چرمی، یا طناب‌هایی که به آن‌ها بسته شده بود. کمر، نیز به نظر می رسید وجود دارد فقط برای وجود دارد. اما حداکثر گرایی احتمالاً توسط مشتریان مشهور رو به رشد مای قدردانی خواهد شد (او اخیراً لباس امل کلونی را در ونیز پوشیده است). همانطور که یک نگاه سرگردان بعد از نگاه بعدی می آمد، به راحتی می توانستید آن ها را در حال ایجاد شادی در اسکار یا امی ببینید.

منبع