نتیجه یک مجموعه خیره کننده است که از مناظر مختلف مغولستان عکس گرفته شده است، که چشم انداز دقیق چن را برای شبح و بافت، با صنایع دستی پیچیده محلی گرد هم می آورد. این تکهها طیف وسیعی از لباسهای ساده را شامل میشوند، مانند پیراهنهای دکمهدار آماده برای لباس کار و لباسهای سرپوشیده با دستدوزی شده با صدفهای کاوری، تا پانچو، ژاکت، و هودیها در ملیلههای بافتهشده پیچیده که تصویری از یک اسب را نشان میدهند. پتویی که از تصویری فراگیر از یک منظره ساخته شده بود، به لباسی بدون آستین با یقه بلندی تبدیل شد که سبز و نارنجی پررنگ آن با استپ مغولی مطابقت دارد.
در جای دیگر، یک شلوار جین گشاد با جزئیات خزدار و پشمالو در قسمت کمر، بسیار گشاد شده بود – آنقدر گشاد که سوراخهایی برای نگهداشتن سرآستین وجود دارد – که یک الگوی شابلون را نشان میدهد که زیر آن نقاشی شده است. با یک تی شرت بچه و یک کت نمدی سفید به سبک بوهو با تزئینات خز پشمالو پوشیده می شد، سبک خاصی داشت و در عین حال زرق و برق داشت، مانند چیزی که ریحانا می توانست بپوشد. یک ژاکت بزرگ و شلوار لحافی ساخته شده از ژاکاردهای بافته شده پیچیده و بروکاد نیز جذابیت فوقالعاده واقعی داشت. همچنین یک جین جین با چاپ اژدها که از جین مخملی خاص ساخته شده توسط چن ساخته شده بود، خاص بود. در حالی که بدیهی است که برخی از قطعات برای توزیع گسترده خردهفروشی در دسترس نخواهند بود، مجموعه بهعنوان یک کل با دیدگاه طراح آمیخته شده است، سنتهای سنتی صنایع دستی را با شبحهای مدرن پیوند میدهد و در این فرآیند، اطمینان حاصل میکند که این صنایع مهم انجام میدهند. ناپدید نمی شود