آلبرتا فرتی بار دیگر در میانه گفتگوی مد، در حالی که در میان احیای بزرگ بوهو در باند بالها بال میزند. این موردی برای استشمام کردن یک روند نیست. لباسهای پارچه ابریشمی Wispy از قبل از آخرین احیای بوهو امضای فرتی بوده است، اما او از لحظه امروز نهایت استفاده را کرد و در زیر ستون موزه ملی Della Scienza e Della Tecnologia نمایشی به نمایش گذاشت. وقتی خورشید غروب می کرد بیرون بودیم، لباس های زیبا نسیم می آمد.
بک استیج فرتی به سرعت اشاره کرد، همانطور که این روزها اغلب انجام می دهد، که برای “همه نیازهای” امروز طراحی می کند. او گفت: “من می دانم که نمایش مهم است – این یک نمایش است – اما واقعیت نیز مهم است.” بنابراین، او علاوه بر روفلههای نوعی پارچه ابریشمی، پارچههای پنبهای از نوع لباسهای اداری، برانچ و عصرانه را نشان داد. برخی به رنگ سفید و برخی دیگر با راه راه سایبان آمدند. چیزی که آنها را متمایز میکرد، لمسهای زنانهشان بود، مانند یقهی پرتره روی لباس پیراهن یا شانههای قیچی روی بالا. او همچنین از پنبه نارنجی روشن برای یک لباس بدون بند با جزئیات چسباندن سنجاق عمودی استفاده کرد، که او را به دومین طراح روز تبدیل کرد که از مواد معمولی و معمولی به این شکل برجسته استفاده می کند.
اما ظاهری که واقعاً تلفنهای دوربین اهالی شهر را به هوا میآورد، شمارههای پارچه ابریشمی او بود، و فرتی برای هر نوع یکی از آنها داشت: فرشتهای در سفید با یقهی آویزان یا جادوگر در مشکی با بالهای شنلمانند دراماتیک، با رنگهای فراوان. رنگین کمان در بین شکلهای گلبرگ و برگ در برخی از آنها از طریق برش لیزری به دست آمد، پولکها و کریستالها که مخصوصاً غیربوهمی نیستند. در عوض، فرتی یک گل شیشهای دمیده را روی نوار ابریشمی مشکی که در گردن بسته شده بود، ترجیح داد.