اینترنت جای ترسناکی است. همچنین میتواند بسیار غمانگیز باشد، چیزی که طراح Maisie Schloss در حین کار روی ترکیب پاییزی خود با آن مواجه شد. Schloss که از لس آنجلس تماس گرفت، گفت: “خط بزرگ این برند در حال مطالعه فرهنگ دیجیتال و مشاهده و تجزیه و تحلیل شیوه زندگی آنلاین ما بوده است.” او اضافه کرد: «اما با توجه به شرایط سختی که در حال حاضر می گذرد، آنلاین بودن به خصوص تاریک به نظر می رسد. من فقط به مجموعه نیاز داشتم تا احساس خوش بینی کنم.
پس چه اتفاقی میافتد وقتی یک برند بومی URL وایفای خود را قطع کند و آفلاین شود؟ شلوس، بیشتر به صورت استعاری گفت: «من مقداری چمن را لمس کردم. این تمرین به یک ترکیب کاملاً ویرایش شده منجر شد که جنبههای متینتر و بالغتر Maisie Willen را نشان میداد. شلوس گفت: “من به تکامل مشتریم فکر می کردم و به جایی که او در آن است فکر می کردم.” این آخرین فکر در لباسهای شلوار پرینتشده شلوس و تاپهای یقه قایقی با درزهای کنارهای در قسمت کمر صادق بود. یک بلوز شفاف با جزئیات مخملی مورب و یک جفت شورت بریده شده که احساس می کرد شلوس در حال پیشرفت است: این ایده ای بود که ارزش ساخت بالای آن را داشت.
برندهای جوان و طراحان آنها در حال حاضر با چشم انداز خرده فروشی چند برند سر و کار دارند. برای Schloss، این به این معنی است که به دنبال تنوع بخشیدن به کانال های خود و قرار ندادن تمام تخم مرغ های خود در یک سبد است. این یک مجموعه تجاری تر و ساده تر برای طراح بود. در حالی که یکی از حیلهگرانهتر و بازیگوشهای او که اغلب زمینه و عمق بصری را به مجموعههای او میافزاید، تنگ شده بود، این ترکیبی بود که مسافت پیمودهشده ارزشمندی را به مشتری ارائه میداد. تائیدی که هر چند وقت یکبار ارزش این را دارد که به بیرون بروید و چند علف را لمس کنید.