وایلن تکنولوژی و تصاویر را به زبان برند شخصی خود تبدیل کرده است و کنار هم قرار دادن بومی دیجیتالی او با آنالوگ و لمسی چیزی است که ارزش گسترش آن را دارد.
مجموعه آماده لباس پاییز 2023 Maisie Wilen
یک چاپ اپتیک بر روی چهره های عجیب و غریب در معرض دید قرار گرفت و آنها را مانند یک نقص به نظر رساند. همین گرافیک روی ژاکت های پشمی برس خورده صادر شد و هوشمندانه دیجیتال را تا حد امکان لمس کرد. وایلن در این فصل نیز مدل های واقعی لباس مردانه را ارائه کرد. او گفت که به هر حال مردان همیشه لباسهای او را میپوشند، بنابراین این بیشتر برای رسمی کردن آن و ارائه درجهبندی و اندازهبندی مناسب بود – او به جمع طراحانی مانند پیتر دو و سیمون روچا میپیوندد که فصل گذشته مردانه را با ایدههای مشابه راهاندازی کردند.
هدف ویلن، متنزدایی و «بیگانه جلوه دادن چیزها» بود. او این کار را با قرار دادن شورتهای کلاسیک سفید روی باند فرودگاه در کنار لباسهای بیرونی، ساخت لباسی از توپهای فوتبال، و استفاده از آنچه او بهعنوان «چهرههای عجیب و غریب» بهصورت دیجیتالی میخواند، روی کیفها و تیهای بزرگ انجام داد. واردات دیجیتالی به دنیای IRL شامل تصاویر انباری از دفاتر به عنوان یک گرافیک تکراری، چاپ چمن و فلز راه راه، و از همه طنزآمیز، تکرار متن کلاسیک مکان نگهدار “lorem ipsum” بود، که بسیاری از مردم برای اولین بار در آن خواهند دید. دنیای خارج از صفحه نمایش کامپیوترشان
او گفت: “این فصل من واقعاً علاقه مند به ادامه مطالعه تصاویر دیجیتال با قرار دادن آن در کنار مواد صنایع دستی و صنعتی بودم.” لوک بوک با یک کیسه کاغذی به عنوان لباس باز شد و ظاهر با کراوات های کاغذی، جواهرات نوار لاستیکی و حتی یک بوآ بسته بندی بادی تزئین شده بود. همانطور که گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه بود، ویلن ایده جالبی داشت. او گفت: «این دو چیز دارای تقابلهای بسیار زیادی هستند، آنها چیزهای آشنا را در خارجیها و حتی ابتداییها را در بکر بیرون میآورند.
Maisie Wilen طراح دیگری است که تصمیم گرفت در این فصل از باند فرودگاه ها دور بماند و نسخه دیجیتال را انتخاب کند. بنابراین، به نظر مناسب است که او درباره آخرین مجموعه خود در زوم صحبت کرد. بالاخره برای پاییز، او به تضاد بین دیجیتال و لمسی نگاه می کرد.