لحظه خوبی است که دنیل روزبری بودن. مد تصمیم گرفته است که یکسانی ملایم لوکس بودن و پیش پا افتاده بودن الگوریتم ها را با حالتی عجیب و غریب تر عوض کند. و مد عجیب و غریب چیزی است که رزبری در آن برتری دارد، همانطور که او بارها و بارها در نمایش های لباس خود برای Schiaparelli ثابت کرده است. Ready-to-wear یک پروژه جدیدتر Chez Schiap است و او در چند فصل اخیر با فرمول آن دست و پنجه نرم می کند، اما حتی اگر از نکات سوررئالیستی که بنیانگذار السا شیاپارلی به آن شهرت داشت و در آغاز با چنین ذوقی پذیرفته بود، چشم پوشی کرد. در دوران تصدی او در اینجا، او قطعاً برای افراد برونگرا مد می سازد.
شلوار جین آبی کندال جنر را در نظر بگیرید، که بند کمرش در جلو و پشت به شکل U میچرخد، و بیشتر بر روی کت و شلوار پیراهنی عاج او با کرست کشدار داخل آن تاکید میکند. جین پنج جیبی اصلی شما نیست. این شکل ساعت شنی یک تم تکراری بود، چه در یک لباس روز جین جلو زیپدار یا یک لباس آویزان شیکتر در لباسهای مشکی جمعوجور با پیراهن سفید مایل به زیر باسن.
اما ماموریت Roseberry در اینجا این بود که ضربات مختلف زیادی را به نمایش بگذارد، بنابراین این مجموعه ای درباره تم ها یا روندها نبود. بیشتر شبیه غوطه ور شدن در کمد عجیب و غریب یک نوع زندگی مهمانی بود – کسی که راه راه های گورخری می پوشد، به قدرت بالشتک ها اعتقاد دارد و فقط اگر با پولک های دوزی شده با دست گلدوزی شده باشد، گل می پوشد – و تلاش بر روی تمام نکات برجسته
در یک پیش نمایش، رزبری به این نکته اشاره کرد که در این فصل چقدر از گلدوزی های کمی استفاده کرده است. در عوض، او به روشهای دیگری جذابیت بافت و سطح را ایجاد کرد: با جمعکردن لباس مشبک آبی لباس بدن به صورت مجموعهای از گرهها که یک قیطان بلند را تشکیل میداد که مدل مانند شلاق در دستش حلقه شده بود. یا با دوختن نوارهای جیر به لباس بافتنی و سپس غلاف دادن انتهای آن برای درخشش. او گفت: “همه چیز در مورد این است که آن صدایی را که مردم دوست دارند از مد لباس بگیریم و آن را بدون زحمت بسازیم.” این قانون در مورد کفش های جدید این فصل نیز صدق می کرد. رزبری توجه زیادی را برای کفش های ورزشی طلایی شیاپ به خود جلب کرده است. با تغییر این ایده، او یک انگشتر طلایی به انگشتان پاهای trompe l’oeil از اسلایدهای بابوش چرمی اضافه کرد – غیر متعارف و سرگرم کننده.