چشم مد با طول مینی تنظیم شده است و سلام از آن برای جلوه های گرافیکی عالی برای دامن، لباس مجلسی بدون بند و کت استفاده کرد. او همچنین خط سینه را بلند کرد. یک لباس با لبه دستمال و یک بند درست زیر نیم تنه توانست به یکباره سکسی و اسپرت به نظر برسد. یک یا دو پانچ دیگر از چیزی به نظر می رسید که شبیه یک جفت شورت باری پف کرده بود که روی شلوارهای ساق پوشیده می شد، اما در واقع یک لباس بود. طراح گفت: “آنها مانند شلوارهای بوفون هستند… با اغراق در سطح تقریباً کارتونی.” با یک کت جعبه ای نشان داده شد که آنها OTT بودند، اما با یک جلیقه شکسته به نظر می رسیدند.
این لباس ها حتی بدون پشتوانه هم محرک بودند. در آنها هیچ توجه فراری وجود ندارد – اما نه به این دلیل که آنها به خصوص بدن را آشکار می کنند. سلام به زیبایی شناسی بدن و تکنیک های کاردستی خود وفادار ماند. برای بهار، زوایای سخت فصل گذشته با لمسهای ملایمتر و زنانهتر جایگزین شد. درج توری مش را روی یک غلاف باریک قاب کرده است. کمان ابریشمی از دو طرف یقه یقه قایق بال می زد.
کاردینال مرد از پالت مجموعه و معنای آن الهام گرفته است. (ماده قهوه ای و قرمز است). بر خلاف بسیاری از گونهها، که با محیط اطراف خود سازگار میشوند، این پرندگان که به نام اسقفهای کاتولیک (که لباسهای قرمز میپوشند) نامگذاری شدهاند. همانطور که سلام می بیند، کاردینال «آنقدر متمرکز و به باور خود وفادار است که اهمیتی برای درک آن ندارد» – چیزی که طراح از آن به عنوان «پذیرش رادیکال» یاد می کند، بر اساس اعتماد به «خالقی که به خوبی خلق می کند» که انگیزه دارد. این مجموعه
همانطور که عمر سلام با دقت طرح های خود را به شیوه های جدید فریبنده می چیند و گره می زند، او چشم اندازهای غیرمنتظره را از طریق مفاهیم و نمادهای خود معرفی می کند. برای مثال مجموعه بهار Sukeina تقریباً به طور کامل به رنگ قرمز رندر شده بود، اما طراح میخواست ما فراتر از آن رنگ غرورآمیز و قدرتمند را ببینیم. سلام در مورد ترکیب خود گفت: «اگرچه رنگ دراماتیک است، اما واقعاً به هیچ وجه مربوط به رنگ نیست. بیشتر مربوط به ماهیت ناسازگار آن است.»
به همان اندازه که ظاهر کامل Sukeina موثر است، جفت کردن دامن های پیچیده با یک یقه یقه اسکی ساده یا دکمه پایین نشان می دهد که چگونه این تکه های خاص می توانند “زندگی روزانه” داشته باشند. سایر اقتباس های سلام کمتر آشکار بودند. برای جلوگیری از تکراری شدن رنگ انتخابیاش، طراح گفت که از 32 ساخت مختلف استفاده کرده است تا مطمئن شود که رنگ قرمز “یکنواخت است اما همیشه در حال تغییر است” – که همچنین بهطور منظمی توصیف میکند که Sukeina به عنوان یک برند چیست.