مانند بسیاری از طراحان، Wauchob ایدههای خود را در یک دستمالهای رنگی طبیعی، صفحهی خالی طراحان، به کار میبرد. در این فصل، او در یادداشتهای خود نوشت: «به نظر میرسید که این مجموعه را ادامه دهیم، همانطور که برای اولین بار خودمان آن را تجربه میکنیم، اما به ندرت اجرا میکنیم. بدون کمک یا اپتیک های منحرف کننده رنگ و چاپ، ما قدرتی را در این خامی یافتیم. نمونه هایی از این کیفیت در پرهای سرکش اما ظریفی که از یقه یک تاکسیدو شایسته دیتریش منفجر می شود یافت می شود. بافت های باورنکردنی و وحشی که از ترکیب لبه و پرهای دستی روی یک لغزنده ابریشمی یا گلدوزی شده روی توری گلدار ایجاد می شود. علیرغم تجمل بودن این تزیینات، سیلوئت ها و حال و هوای مجموعه حداقل، محدود و مطمئن هستند. همانطور که Wauchob در یک تماس بیان کرد، “برهنه کردن” و “حذف بخشی از سر و صدا” تمرکز او در هنگام طراحی بود. او همچنین در حال آزمایش راههای جدیدی برای فروش است و قصد دارد یک فضای خردهفروشی موقت باز کند که به او اجازه میدهد مستقیماً با مشتریان تعامل داشته باشد و خدمات سفارشی ارائه دهد.
شکلها و انواع تزیینات مجموعه بهار Wauchob برای طرفداران آشنا خواهد بود، اما هیچ چیزی در حال و هوای این مجموعه مرتبط و زن پسند وجود ندارد. او میگوید: «این واقعاً به نگرش مربوط میشود… درباره «این جزئیات کلیدی است» یا «این چاپ کلید است» نیست. “دخترانی که دختر لباس نیستند برای لباس به من مراجعه می کنند.” در پاسخ به این سوال که این فریب چیست، واچوب میگوید که این عاری از محدودیت است که توسط قطعات زیبا طراحی شده اما نه بیش از حد ساخته شده است. همچنین چهره ای از کار دستی الهام بخش وجود دارد، مانند زواید با دست خرد شده و به صورت جداگانه اعمال می شود که حاشیه های بافتی را به یک لغزش ستونی اضافه می کند.