این کرست مشخص در این فصل حتی داغتر شد، حالا با چاپی شعلهای با ته بیکینی هماهنگ. جزئیات کرست افزودنی عالی برای یک جفت فلر قرمز کم آویزان بود که رانها را بند میکرد. و بند های بند را فراموش نکنیم که دور کمر حلقه می شد و در یک نمونه به شکل مروارید درآمد. این لباس ها برای چرخاندن سر هستند
لباس های داغی مانند لباس ریننا موضوع این مجموعه بود. پریسکا ورا فرانچتی، طراح رم متولد رم، پس از نمایش گفت: “من می روم بیرون و همه فقط گرم هستند و شما فقط می خواهید گرم باشید.” طرحهای فرانچتی – اغلب با منحنی، شفاف، و سینچ-ای – چندین سال است که خدمه مرکز شهر نیویورک را تحت تاثیر قرار داده است. در هر روز معینی در میدان دایمز، شلوار یا کرست های بازیگوش او را خواهید دید.
قبل از شروع نمایش پریسکاورا، زنان خانه دار واقعی نیویورک لیا مکسوینی، یکی از بازیگران، با یکی از آن لباسهای پریسکای مجلل به فضا رفت: یک پیراهن شفاف و پارچههای جین چسبان. او به دیدن همسر بازیگر لیزا رینا، از زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز. “امیدوارم او راه برود!” مک سوینی گفت. زمانی که رینا با یک لباس تانک سفید که بدن را در آغوش گرفته بود و چیزی برای تخیل باقی نگذاشته بود، او و دیگر تماشاگران به طرز خوشایندی غافلگیر شدند و به وجد آمدند.
در حالی که تعداد زیادی از آن قطعات پریسکاورا قرمز داغ وجود داشت، کمی عاشقانه نیز وجود داشت. یک لباس توری آبی که با سکه دوزی شده بود، بدن را کاملاً زیبا می کرد، در حالی که یک دامن مشبک سبز مشبک به طرز ماهرانه ای از باسن آویزان بود. مطمئناً، لباسها هنوز رابطه جنسی داشتند، اما این بار آنها ظریفتر و در نهایت بالغتر بودند.